Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Koleksi Barang Kemas

Biroi

Koleksi Barang Kemas Biroi ialah siri barang kemas bercetak 3D yang diilhamkan oleh burung phoenix langit yang legenda, yang melemparkan dirinya ke dalam api dan dilahirkan semula daripada abunya sendiri. Garisan dinamik membentuk struktur dan corak Voronoi yang tersebar di permukaan melambangkan burung phoenix yang hidup semula daripada api yang menyala dan terbang ke langit. Corak menukar saiz untuk mengalir ke atas permukaan memberikan rasa dinamisme kepada struktur. Reka bentuk yang menunjukkan kehadiran seperti arca dengan sendirinya, memberi keberanian kepada pemakainya untuk mengorak langkah ke hadapan dengan menonjolkan keunikan mereka.

Seni

Supplement of Original

Seni Urat putih pada batu sungai membawa kepada corak rawak pada permukaan. Pemilihan batu sungai tertentu dan susunannya mengubah corak ini menjadi simbol, dalam bentuk huruf Latin. Beginilah perkataan dan ayat tercipta apabila batu berada pada kedudukan yang betul bersebelahan antara satu sama lain. Bahasa dan komunikasi timbul dan tanda-tanda mereka menjadi pelengkap kepada apa yang sudah ada.

Identiti Visual

Imagine

Identiti Visual Objektifnya adalah untuk menggunakan bentuk, warna dan teknik reka bentuk yang diilhamkan oleh pose yoga. Mereka bentuk dalaman dan pusat dengan elegan, menawarkan pengunjung pengalaman damai untuk memperbaharui tenaga mereka. Oleh itu reka bentuk logo, media dalam talian, elemen grafik dan pembungkusan adalah mengikut nisbah keemasan untuk mempunyai identiti visual yang sempurna seperti yang diharapkan dapat membantu pengunjung pusat itu mendapat pengalaman komunikasi yang hebat melalui seni dan reka bentuk pusat. Pereka bentuk merangkumi pengalaman meditasi dan yoga reka bentuk.

Penyangkut Baju

Linap

Penyangkut Baju Penyangkut pakaian yang elegan ini memberikan penyelesaian kepada beberapa masalah terbesar - kesukaran memasukkan pakaian dengan kolar sempit, kesukaran menggantung seluar dalam dan ketahanan. Inspirasi untuk reka bentuk datang dari klip kertas, yang berterusan dan tahan lama, dan bentuk terakhir dan pilihan bahan adalah disebabkan oleh penyelesaian kepada masalah ini. Hasilnya adalah produk hebat yang memudahkan kehidupan harian pengguna akhir dan juga aksesori yang bagus untuk kedai butik.

Kediaman

House of Tubes

Kediaman Projek itu adalah gabungan dua bangunan, sebuah bangunan terbiar dari tahun 70-an dengan bangunan dari era semasa dan elemen yang direka untuk menyatukan mereka adalah kolam. Ia merupakan projek yang mempunyai dua kegunaan utama iaitu pertama sebagai kediaman keluarga seramai 5 orang ahli, kedua sebagai muzium seni, dengan kawasan yang luas dan berdinding tinggi untuk menerima lebih 300 orang. Reka bentuk menyalin bentuk gunung belakang, gunung ikonik bandar ini. Hanya 3 kemasan dengan tona terang digunakan dalam projek untuk menjadikan ruang bersinar melalui cahaya semula jadi yang dipancarkan pada dinding, lantai dan siling.

Meja Kopi

Sankao

Meja Kopi Meja kopi Sankao, "tiga muka" dalam bahasa Jepun, ialah perabot elegan yang bertujuan untuk menjadi watak penting bagi mana-mana ruang tamu moden. Sankao adalah berdasarkan konsep evolusi, yang tumbuh dan berkembang sebagai makhluk hidup. Pilihan bahan hanya boleh menjadi kayu pepejal dari ladang mampan. Meja kopi Sankao sama-sama menggabungkan teknologi pembuatan tertinggi dengan ketukangan tradisional, menjadikan setiap bahagian unik. Sankao boleh didapati dalam jenis kayu pepejal yang berbeza seperti Iroko, oak atau abu.