Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Anugerah

Nagrada

Anugerah Reka bentuk ini direalisasikan untuk menyumbang kepada normalisasi kehidupan semasa pengasingan diri, dan untuk mencipta anugerah khas untuk pemenang kejohanan dalam talian. Reka bentuk anugerah itu mewakili transformasi Pawn menjadi Ratu, sebagai pengiktirafan terhadap kemajuan pemain dalam catur. Anugerah itu terdiri daripada dua figura leper, Ratu dan Pajak, yang disisipkan antara satu sama lain kerana slot sempit membentuk satu cawan. Reka bentuk anugerah ini tahan lama terima kasih kepada keluli tahan karat dan mudah untuk diangkut kepada pemenang melalui pos.

Kilang

Shamim Polymer

Kilang Kilang itu perlu mengekalkan tiga program termasuk kemudahan pengeluaran dan makmal dan pejabat. Kekurangan program fungsi yang ditakrifkan dalam jenis projek ini adalah punca kualiti spatial mereka yang tidak menyenangkan. Projek ini berusaha untuk menyelesaikan masalah ini dengan menggunakan elemen edaran untuk membahagikan program yang tidak berkaitan. Reka bentuk bangunan berkisar pada dua ruang kosong. Ruang kosong ini mewujudkan peluang untuk memisahkan ruang yang tidak berkaitan secara fungsional. Pada masa yang sama bertindak sebagai halaman tengah di mana setiap bahagian bangunan bersambung antara satu sama lain.

Reka Bentuk Dalaman

Corner Paradise

Reka Bentuk Dalaman Memandangkan tapak ini terletak di tanah sudut di bandar yang padat lalu lintas, bagaimanakah ia boleh mencari ketenangan di kawasan kejiranan yang bising sambil mengekalkan faedah lantai, kepraktisan ruang dan estetika seni bina? Soalan ini telah menjadikan reka bentuk agak mencabar pada mulanya. Untuk meningkatkan sebahagian besar privasi kediaman sambil mengekalkan keadaan pencahayaan, pengudaraan dan kedalaman medan yang baik, pereka bentuk membuat cadangan berani, membina landskap dalaman. Iaitu, untuk membina bangunan kubik tiga tingkat dan memindahkan halaman depan dan belakang ke atrium , untuk mencipta kehijauan dan landskap air.

Rumah Kediaman

Oberbayern

Rumah Kediaman Pereka bentuk percaya bahawa kedalaman dan kepentingan ruang hidup dalam kemampanan yang diperoleh daripada perpaduan manusia, ruang dan persekitaran yang saling berkaitan dan bergantung bersama; Oleh itu, dengan bahan asli yang besar dan sisa kitar semula, konsep ini diwujudkan dalam studio reka bentuk, gabungan rumah dan pejabat, untuk gaya reka bentuk yang wujud bersama alam sekitar.

Pameran Konseptual

Muse

Pameran Konseptual Muse ialah projek reka bentuk eksperimen yang mengkaji persepsi muzik manusia melalui tiga pengalaman pemasangan yang menyediakan cara berbeza untuk mengalami muzik. Yang pertama adalah sensasi semata-mata menggunakan bahan termo-aktif, dan yang kedua memaparkan persepsi yang dinyahkodkan keruangan muzik. Yang terakhir ialah terjemahan antara notasi muzik dan bentuk visual. Orang ramai digalakkan untuk berinteraksi dengan pemasangan dan meneroka muzik secara visual dengan persepsi mereka sendiri. Mesej utama ialah pereka harus sedar bagaimana persepsi mempengaruhi mereka dalam amalan.

Identiti Jenama

Math Alive

Identiti Jenama Motif grafik dinamik memperkayakan kesan pembelajaran matematik dalam persekitaran pembelajaran bercantum. Graf parabola daripada matematik mengilhamkan reka bentuk logo. Huruf A dan V disambungkan dengan garis berterusan, menunjukkan interaksi antara seorang pendidik dan pelajar. Ia menyampaikan mesej bahawa Math Alive membimbing pengguna untuk menjadi kanak-kanak yang mahir dalam matematik. Visual utama mewakili transformasi konsep matematik abstrak kepada grafik tiga dimensi. Cabarannya adalah untuk mengimbangi suasana yang menyeronokkan dan menarik untuk khalayak sasaran dengan profesionalisme sebagai jenama teknologi pendidikan.