Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kerusi Berlengan

Osker

Kerusi Berlengan Osker segera mengajak anda duduk dan berehat. Kerusi berlengan ini mempunyai reka bentuk yang sangat jelas dan melengkung yang memberikan ciri khas seperti kayu tukang kayu yang dihasilkan dengan sempurna, sandaran tangan kulit dan bantal. Banyak perincian dan penggunaan bahan berkualiti tinggi: kulit dan kayu padu menjamin reka bentuk kontemporari dan abadi.

Rumah

Zen Mood

Rumah Zen Mood adalah projek konseptual yang berpusat pada 3 pemacu utama: Minimalisme, kemampuan menyesuaikan diri, dan estetika. Segmen individu dilampirkan membuat pelbagai bentuk dan kegunaan: rumah, pejabat atau bilik pameran dapat dihasilkan dengan menggunakan dua format. Setiap modul telah dirancang dengan 3.20 x 6.00m yang disusun dalam 19m² dalam 01 atau 02 tingkat. Pengangkutan dibuat terutamanya oleh trak, juga dapat dihantar dan dipasang hanya dalam satu hari. Ini adalah reka bentuk kontemporari yang unik yang mewujudkan ruang sederhana, meriah dan kreatif yang dimungkinkan melalui kaedah konstruktif yang bersih dan perindustrian.

Sistem Wayfinding

Airport Bremen

Sistem Wayfinding Reka bentuk moden yang kontras tinggi dan maklumat yang jelas Hirarchie membezakan sistem baru. Sistem orientasi berfungsi dengan pantas dan akan memberikan sumbangan positif terhadap kualiti perkhidmatan yang disediakan di lapangan terbang. Kaedah yang paling penting di samping penggunaan fon baru, elemen anak panah khas pengenalan warna yang berbeza dan kontras tinggi. Terutama pada aspek fungsional dan psikologi, seperti penglihatan yang baik, keterbacaan dan rakaman maklumat tanpa halangan. Kotak aluminium baru dengan pencahayaan LED yang moden dan dioptimumkan digunakan. Menara papan tanda ditambah.

Perabot Lembangan

Eva

Perabot Lembangan Inspirasi pereka berasal dari reka bentuk minimal dan untuk menggunakannya sebagai ciri yang tenang tetapi menyegarkan ke ruang bilik mandi. Ini muncul dari penyelidikan bentuk seni bina dan isipadu geometri sederhana. Lembangan berpotensi menjadi elemen yang menentukan ruang yang berlainan di sekitar dan pada masa yang sama titik tengah ke dalam ruang. Ia sangat mudah digunakan, bersih dan tahan lama juga. Terdapat beberapa variasi termasuk berdiri sendiri, bangku duduk dan dipasang di dinding, serta sink tunggal atau dua. Variasi warna (warna RAL) akan membantu mengintegrasikan reka bentuk ke dalam ruang.

Konsep Pembungkusan

Faberlic Supplements

Konsep Pembungkusan Di dunia moden, orang selalu terdedah kepada kesan agresif faktor negatif luaran. Ekologi yang buruk, irama kehidupan yang sibuk dalam megalopoli atau tekanan menyebabkan peningkatan beban pada badan. Untuk menormalkan dan meningkatkan keadaan fungsi badan, makanan tambahan digunakan. Metafora utama projek ini telah menjadi rajah untuk meningkatkan kesejahteraan seseorang dengan penggunaan makanan tambahan. Juga, elemen grafik utama mengulangi bentuk huruf F - huruf pertama dalam nama jenama.

Rumah

Dezanove

Rumah Inspirasi arkitek berasal dari kayu kayu putih "bateas". Ini adalah platform pengeluaran kerang di muara dan yang merupakan industri tempatan yang sangat penting di "Ria da Arousa", Sepanyol. Kayu kayu putih digunakan di pelantar ini, dan terdapat peluasan pokok ini di rantau ini. Usia kayu tidak tersembunyi, dan wajah kayu dan luaran yang berbeza digunakan untuk menimbulkan sensasi yang berbeza. Rumah ini cuba meminjam tradisi sekitarnya dan mengungkapkannya melalui kisah yang diceritakan dalam reka bentuk dan perinciannya.