Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pembesar Suara

Sperso

Pembesar Suara Sperso berasal dari dua perkataan Sperm dan Sound. Bentuk gelembung dan pembesar suara yang berkaca-kaca ke lubang kepalanya merujuk kepada rasa kejiwaan dan penembusan suara di persekitaran seperti api sperma lelaki ke dalam ovum wanita semasa mengawan. Tujuannya adalah untuk menghasilkan bunyi yang tinggi dan berkualiti tinggi di sekitar persekitaran. Sistem tanpa wayarnya membolehkan pengguna menyambungkan telefon bimbit, komputer riba, tablet dan peranti lain ke pembesar suara melalui Bluetooth. Pembesar suara siling ini boleh digunakan khas di ruang tamu, bilik tidur dan ruang TV.

Bangku

Ane

Bangku Bangku Ane mempunyai bilah kayu padat yang nampaknya terapung dengan harmoni, namun bebas dari kaki kayu, di atas kerangka keluli. Pereka menyatakan bahawa tempat duduk, buatan tangan dari kayu mesra alam yang diperakui, dibentuk melalui penggunaan unik dari beberapa kepingan satu bentuk kayu yang diletakkan dan dipotong dengan cara yang dinamis. Apabila duduk di atas bangku, sudut kenaikan sedikit ke belakang dan sudut putaran di sisi selesai dengan cara yang memberikan posisi duduk yang semula jadi dan selesa. Bangku Ane mempunyai tahap kerumitan yang tepat untuk membuat kemasan yang elegan.

Set Kopi

Riposo

Set Kopi Reka bentuk perkhidmatan ini diilhamkan oleh dua sekolah pada awal abad ke-20 Bauhaus Jerman dan avant-garde Rusia. Geometri lurus yang ketat dan fungsi yang difikirkan sepenuhnya sesuai dengan semangat manifesto pada masa itu: "apa yang senang itu indah". Pada masa yang sama mengikuti trend moden, pereka menggabungkan dua bahan yang berbeza dalam projek ini. Porselin susu putih klasik dilengkapi dengan penutup terang yang diperbuat daripada gabus. Fungsi reka bentuk disokong oleh pegangan yang mudah dan senang dan keseluruhan penggunaan borang.

Perabot Ditambah Kipas

Brise Table

Perabot Ditambah Kipas Brise Table dirancang dengan rasa tanggungjawab terhadap perubahan iklim dan keinginan untuk menggunakan peminat daripada penghawa dingin. Daripada meniup angin kencang, ia berkonsentrasi pada merasa sejuk dengan mengedarkan udara walaupun setelah mematikan penghawa dingin. Dengan Brise Table, pengguna dapat memperoleh angin dan digunakan sebagai meja sisi pada masa yang sama. Juga, ia meresap persekitaran dengan baik dan menjadikan ruang lebih indah.

Meja Kopi

Cube

Meja Kopi Reka bentuknya diilhamkan oleh patung geometri Golden Ratio dan Mangiarotti. Bentuknya interaktif, menawarkan kombinasi yang berbeza kepada pengguna. Reka bentuknya terdiri daripada empat meja kopi dengan ukuran berbeza dan pouf berbaris di sekitar bentuk kubus, yang merupakan elemen pencahayaan. Elemen reka bentuknya adalah pelbagai fungsi untuk memenuhi keperluan pengguna. Produk dihasilkan dengan bahan Corian dan papan lapis.

Bangku

Ydin

Bangku Bangku Ydin boleh dipasang sendiri, tanpa menggunakan alat khas, berkat sistem saling menghubungkan yang mudah. 4 kaki yang sama diletakkan dalam urutan tertentu dan tempat duduk konkrit, yang bertindak sebagai batu kunci, menyimpan semuanya di tempatnya. Kaki dibuat dengan kayu sekerap yang berasal dari pengeluar tangga, mudah dimesin menggunakan teknik kerja kayu tradisional dan akhirnya diminyaki. Tempat duduk ini hanya dibentuk dalam Konkrit UHP yang diperkuat dengan gentian tahan lama. Hanya 5 bahagian yang boleh dibuang untuk dibungkus rata dan siap dihantar kepada pelanggan akhir, adalah satu lagi argumen kesinambungan.