Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Grafik Untuk Rumah Percutian

SAKÀ

Grafik Untuk Rumah Percutian PRIM PRIM studio mencipta identiti visual untuk rumah tamu SAKÀ termasuk: reka bentuk nama dan logo, grafik untuk setiap bilik (reka bentuk simbol, corak kertas dinding, reka bentuk untuk gambar dinding, applikasi bantal dll.), Reka bentuk laman web, kad pos, lencana, kad nama dan jemputan. Setiap bilik di rumah tamu SAKÀ menampilkan legenda yang berbeza yang berkaitan dengan Druskininkai (sebuah bandar peranginan di Lithuania di mana rumahnya berada) dan sekitarnya. Setiap bilik mempunyai simbol tersendiri sebagai kata kunci dari legenda. Ikon ini muncul dalam grafik dalaman dan objek lain yang membentuk identiti visualnya.

Permaidani

Folded Tones

Permaidani Permaidani sememangnya rata, tujuannya adalah untuk mencabar fakta sederhana ini. Ilusi tiga dimensi dicapai dengan hanya tiga warna. Kepelbagaian nada dan kedalaman permaidani bergantung pada lebar dan ketumpatan garis-garis, daripada palet warna yang besar yang mungkin sesuai dengan ruang tertentu, sehingga memungkinkan untuk penggunaan yang fleksibel. Dari atas atau jauh, permaidani itu menyerupai kepingan yang dilipat. Walau bagaimanapun, semasa duduk atau berbaring di atasnya, ilusi lipatan mungkin tidak dapat dilihat. Ini membawa kepada penggunaan garis berulang yang mudah yang dapat dinikmati sebagai corak abstrak dari jarak dekat.

Pakaian

Nyx's Arc

Pakaian Apabila cahaya menembus tingkap dengan tingkat yang halus, akan menghasilkan tahap pencahayaan estetik, pencahayaan untuk membawa orang-orang di dalam bilik ketika misteri dan menenangkan fikiran, seperti Nyx dengan misteri dan senyap, penggunaan kain berlapis dan berpusing untuk membuat pentafsiran keindahan seperti itu.

Kalung

Extravaganza

Kalung Collier elegan yang diilhamkan oleh ruffs, hiasan leher kuno yang dapat anda lihat pada banyak lukisan indah abad XVI dan XVII. Dicirikan oleh reka bentuk kontemporari dan moden, menyederhanakan gaya ruffs khas yang menjadikannya moden dan kontemporari. Kesan canggih yang memberikan keanggunan kepada pemakainya, dengan menggunakan warna hitam atau putih membolehkan pelbagai kombinasi dengan reka bentuk moden dan tulen. Kalung sehelai, fleksibel dan ringan. Bahan yang tidak berharga tetapi dengan reka bentuk mengagumkan fesyen tinggi yang menjadikan collier ini bukan sekadar perhiasan tetapi juga hiasan badan yang baru.

Program Acara Reka Bentuk

Russian Design Pavilion

Program Acara Reka Bentuk pameran, pertandingan reka bentuk, bengkel, perundingan reka bentuk pendidikan dan projek penerbitan yang bertujuan untuk mempromosikan pereka dan jenama Rusia di luar negara. Kegiatan kami merangsang pereka berbahasa Rusia untuk menyempurnakan pengetahuan dan kemahiran mereka melalui projek antarabangsa dan membantu mereka memahami peranan mereka dalam komuniti reka bentuk, bagaimana mempromosikan dan menjadikan produk mereka berdaya saing, dan membuat inovasi sebenar.

Paravent

Positive and Negative

Paravent Ini adalah produk yang berfungsi sebagai fungsi dan kecantikan secara serentak, dibumbui dengan sedikit budaya dan akar. Paravant 'Positif dan Negatif' bertindak sebagai penghalang laras dan mudah alih untuk privasi yang tidak menonjol atau mengganggu ruang. Motif Islam memberikan kesan seperti renda yang dikurangkan dan ayat-ayat naib dari bahan Corian / Resin. Sama dengan yin yang, selalu ada yang baik dalam yang buruk dan yang selalu sedikit yang buruk dalam yang baik. Apabila matahari terbenam 'Positif dan Negatif', inilah saatnya yang sangat bersinar dan bayangan geometri melukis ruangan.