Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Set Teh

Wavy

Set Teh Diilhamkan oleh teras travertine di alam, Wavy adalah set teh yang akan memberi anda pengalaman minum teh yang unik. Pegangan inovatif dikembangkan agar sesuai dengan tangan anda. Dengan meletakkan cawan dengan telapak tangan, anda akan dapati bahawa cairan itu terungkap seperti teratai dan membawa anda ke saat yang tenang.

Perhiasan

Poseidon

Perhiasan Perhiasan yang saya reka meluahkan perasaan saya. Ini mewakili saya sebagai seorang seniman, pereka dan juga sebagai seorang. Pencetus untuk mencipta Poseidon ditetapkan pada waktu paling gelap dalam hidup saya ketika saya merasa takut, rentan dan memerlukan perlindungan. Terutama saya merancang koleksi ini untuk digunakan dalam mempertahankan diri. Walaupun gagasan itu semakin pudar sepanjang projek ini, ia tetap wujud. Poseidon (dewa laut dan "Earth-Shaker," gempa bumi dalam mitologi Yunani) adalah koleksi rasmi pertama saya dan ditujukan untuk wanita yang kuat, yang bertujuan untuk memberikan perasaan dan kekuatan kepada pemakainya.

Label

Stumbras Vodka

Label Koleksi vodka klasik Stumbras ini menghidupkan semula tradisi pembuatan vodka Lithuania lama. Reka bentuk menjadikan produk tradisional lama hampir dan relevan dengan pengguna masa kini. Botol kaca hijau, sangat penting untuk pembuatan vodka Lithuania, legenda berdasarkan fakta sebenar, dan perincian menarik yang menarik - bentuk potongan bergelombang yang mengingatkan pada gambar lama, bar miring di bahagian bawah yang melengkapkan komposisi simetri klasik, dan fon dan warna yang menyampaikan identiti setiap sub-jenama - semuanya menjadikan koleksi vodka tradisional tidak tradisional dan menarik.

Kalendar

NTT EAST 2014 Calendar “Happy Town”

Kalendar Kami membina bandar dengan anda. Mesej yang disampaikan oleh NTT East Sales Corporate Promotion terdapat dalam kalendar meja ini. Bahagian atas lembaran kalendar adalah potongan bangunan berwarna-warni dan kepingan bertindih membentuk satu kota bahagia. Ini adalah kalendar yang dapat dinikmati dengan mengubah pemandangan barisan bangunan setiap bulan dan mengisi anda dengan perasaan untuk tetap bahagia sepanjang tahun.

Kalendar

NTT COMWARE “Season Display”

Kalendar Ini adalah kalendar meja yang dibuat dengan reka bentuk potongan yang menampilkan motif bermusim dengan embossing yang indah. Kemuncak reka bentuk adalah ketika dipaparkan, motif bermusim ditetapkan pada sudut 30 darjah untuk tontonan terbaik. Bentuk baru ini mengungkapkan bakat novel NTT COMWARE untuk menjana idea baru. Pemikiran diberikan kepada fungsi kalendar dengan ruang penulisan dan garis panduan yang mencukupi. Ini bagus untuk tontonan cepat dan mudah digunakan, penuh dengan keaslian yang membezakannya daripada kalendar lain.

Perhiasan

odyssey

Perhiasan Idea asas pengembaraan oleh monomer melibatkan meliputi bentuk geometri yang besar dengan kulit yang bercorak. Dari sinilah berkembang interaksi kejelasan dan penyelewengan, ketelusan dan penyembunyian. Semua bentuk dan corak geometri dapat digabungkan sesuka hati, bervariasi dan dilengkapi dengan penambahan. Idea yang menarik dan sederhana ini memungkinkan untuk menghasilkan rangkaian reka bentuk yang hampir tidak habis-habisnya, sesuai dengan peluang yang ditawarkan oleh prototaip pantas (percetakan 3D), kerana setiap pelanggan dapat menghasilkan item yang sepenuhnya individu dan unik yang dihasilkan (lawati: www.monomer. kedai eu).