Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Penyangkut Baju

Linap

Penyangkut Baju Penyangkut pakaian yang elegan ini memberikan penyelesaian kepada beberapa masalah terbesar - kesukaran memasukkan pakaian dengan kolar sempit, kesukaran menggantung seluar dalam dan ketahanan. Inspirasi untuk reka bentuk datang dari klip kertas, yang berterusan dan tahan lama, dan bentuk terakhir dan pilihan bahan adalah disebabkan oleh penyelesaian kepada masalah ini. Hasilnya adalah produk hebat yang memudahkan kehidupan harian pengguna akhir dan juga aksesori yang bagus untuk kedai butik.

Pelindung Skrin Permainan Mudah Alih

Game Shield

Pelindung Skrin Permainan Mudah Alih Perisai Permainan Monifilm ialah Pelindung Skrin Kaca Terbaja 9H yang dibuat untuk ERA Peranti Mudah Alih 5G. Ia dioptimumkan untuk tontonan skrin intensif dan memanjangkan dengan Kelicinan Skrin Ultra hanya kekasaran 0.08 mikrometer untuk pengguna meleret dan menyentuh dengan kelajuan dan ketepatan yang optimum, menjadikannya sesuai untuk Permainan Mudah Alih dan Hiburan. Ia juga menyediakan kejelasan skrin transmisi 92.5 peratus dengan Zero Red Sparkling dan ciri perlindungan mata lain seperti Anti Blue Light dan Anti-Glare untuk keselesaan tontonan dalam tempoh yang lama. Perisai Permainan boleh dibuat untuk kedua-dua Apple iPhone dan Telefon Android.

Pingat Pelari

Riga marathon 2020

Pingat Pelari Pingat ulang tahun ke-30 Kursus Maraton Antarabangsa Riga mempunyai bentuk simbolik yang menghubungkan kedua-dua jambatan itu. Imej berterusan tak terhingga yang diwakili oleh permukaan melengkung 3D direka dalam lima saiz mengikut perbatuan pingat, seperti maraton penuh dan separuh maraton. Kemasannya adalah gangsa matte, dan bahagian belakang pingat diukir dengan nama kejohanan dan perbatuan. Reben itu terdiri daripada warna-warna bandar Riga, dengan penggredan dan corak tradisional Latvia dalam corak kontemporari.

Program Acara Reka Bentuk

Russian Design Pavilion

Program Acara Reka Bentuk pameran, pertandingan reka bentuk, bengkel, perundingan reka bentuk pendidikan dan projek penerbitan yang bertujuan untuk mempromosikan pereka dan jenama Rusia di luar negara. Kegiatan kami merangsang pereka berbahasa Rusia untuk menyempurnakan pengetahuan dan kemahiran mereka melalui projek antarabangsa dan membantu mereka memahami peranan mereka dalam komuniti reka bentuk, bagaimana mempromosikan dan menjadikan produk mereka berdaya saing, dan membuat inovasi sebenar.

Alat Pendidikan Dan Latihan

Corporate Mandala

Alat Pendidikan Dan Latihan Mandala korporat adalah alat pendidikan dan latihan yang baru. Ini adalah penyatuan prinsip mandala kuno dan identiti korporat yang inovatif dan unik yang dirancang untuk meningkatkan kerja berpasukan dan prestasi perniagaan secara keseluruhan. Tambahan pula, ia adalah elemen baru identiti korporat syarikat. Mandala korporat adalah aktiviti kumpulan untuk pasukan atau aktiviti individu untuk pengurus. Ia direka khas untuk syarikat tertentu dan diwarnai oleh pasukan atau individu secara percuma dan intuitif di mana setiap orang boleh memilih warna atau bidang apa pun.

Alat Pengesan Kecacatan Ultrasonik Mudah Alih

Prisma

Alat Pengesan Kecacatan Ultrasonik Mudah Alih Prisma direka untuk ujian bahan bukan invasif di persekitaran yang paling ekstrem. Ini adalah pengesan pertama yang menggabungkan pengimejan masa nyata dan pengimbasan 3D yang maju, menjadikan tafsiran cacat lebih mudah, mengurangkan masa juruteknik di lokasi. Dengan penutup yang hampir tidak dapat dihancurkan dan pelbagai mod pemeriksaan yang unik, Prisma dapat merangkumi semua aplikasi pengujian, dari saluran paip minyak hingga komponen aeroangkasa. Ia adalah alat pengesan pertama dengan rakaman data yang bersepadu, dan penghasilan laporan PDF automatik. Kesambungan tanpa wayar dan Ethernet membolehkan unit ini ditingkatkan atau didiagnosis dengan mudah.