Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Mainan

Minimals

Mainan Minimal adalah garis haiwan modular yang menggemaskan yang dicirikan oleh penggunaan palet warna primer dan bentuk geometri. Nama itu berasal, pada satu masa, dari kata "Minimalisme" dan penguncupan "Mini-Animals". Sudah tentu, mereka bersedia untuk mengungkap intipati permainan dengan menghilangkan semua bentuk, ciri dan konsep yang tidak penting. Bersama-sama, mereka membuat pantone warna, haiwan, pakaian dan pola dasar, mendorong orang untuk memilih watak yang mereka kenal.

Nama Projek : Minimals, Nama pereka : Sebastián Burga, Nama pelanggan : Minimals.

Minimals Mainan

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.