Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Restoran Bar

IL MARE

Restoran Bar Kami mengadopsi konsep "reka bentuk yang dapat dipotong dan ditampal" di restoran ini. Untuk mengendalikan pelbagai restoran, sangat berguna untuk menggunakan reka bentuk gabungan protean. Sebagai contoh, bentuk lengkungan yang menghubungkan tiang dan siling akan menjadi satu bahagian dari reka bentuk dan pasti akan berada jauh di atas bangku atau kaunter bar. Secara semula jadi, ini hanya boleh digunakan untuk memecah-belahkan suasana. Sebenarnya, tiga lagi restoran telah siap dibina, dan "reka bentuk yang dapat dipotong dan ditampal" ini memberikan kesan yang baik.

Nama Projek : IL MARE, Nama pereka : Aiji Inoue, Nama pelanggan : Doyle Collection.

IL MARE Restoran Bar

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.