Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Podcast

News app

Podcast Berita adalah aplikasi wawancara untuk maklumat audio. Ia diilhamkan oleh reka bentuk rata epal iOS dengan ilustrasi untuk menggambarkan blok maklumat. Secara visual latar belakang mempunyai warna biru elektrik sebagai misi untuk menjadikan blok-bloknya menonjol. Terdapat sedikit elemen grafik, objektifnya, untuk menjadikan aplikasi mudah digunakan tanpa mengalihkan perhatian pengguna atau kehilangannya.

Pembungkusan Untuk Makanan Kesihatan Korea

Darin

Pembungkusan Untuk Makanan Kesihatan Korea Darin direka untuk membebaskan orang moden dari keengganan terhadap produk makanan kesihatan tradisional Korea dalam masyarakat yang keletihan, yang menampilkan kejelasan grafik yang ringkas dalam menyampaikan bungkusan untuk kepekaan orang moden, tidak seperti gambar yang tidak dirancang yang telah digunakan oleh kedai makanan kesihatan tradisional Korea . Semua reka bentuk dibuat dari motif peredaran darah, menggambarkan tujuan memberikan kecergasan dan kesihatan kepada 20-an dan 30-an yang letih.

Animasi 3D

Alignment to Air

Animasi 3D Mengenai animasi huruf kreatif, Jin bermula dengan abjad A. Dan, ketika sampai pada langkah konsep, dia berusaha melihat suasana yang lebih kuat yang mencerminkan falsafahnya yang cukup aktif tetapi teratur pada masa yang sama. Sepanjang perjalanan, dia mengemukakan kata-kata yang bertentangan dengan tegas untuk mempertahankan ideanya dalam beberapa cara seperti sejajar dengan udara yang merupakan tajuk projek ini. Dengan itu, animasi menyajikan momen yang lebih tepat dan halus pada kata pertama. Sebaliknya, ini berakhir dengan getaran yang agak fleksibel dan longgar untuk menyatakan huruf terakhir.

Reka Bentuk Web Dan Ux

Si Me Quiero

Reka Bentuk Web Dan Ux Laman web Sí, Me Quiero adalah ruang yang dapat menjadi diri sendiri. Untuk melaksanakan projek ini, wawancara harus dilakukan dan konteks sosial dan budaya yang berkaitan dengan wanita harus digali; unjurannya dalam masyarakat dan dengan dirinya sendiri. Disimpulkan bahawa web akan menjadi pendamping dan akan dijalankan dengan pendekatan menolong mengasihi diri sendiri. Dalam reka bentuknya ditunjukkan kesederhanaan dengan nada netral menggunakan kontras merah untuk menarik perhatian pada tindakan tertentu, warna jenama buku yang diterbitkan oleh pelanggan. Inspirasi datang dari seni konstruktivisme.

Reka Bentuk Label Wain

314 Pi

Reka Bentuk Label Wain Mengeksperimen dengan mencuba wain adalah proses yang tidak pernah berakhir yang menuju ke jalan baru dan aroma yang berbeza. Urutan pi yang tidak terhingga, nombor tidak rasional dengan perpuluhan tanpa henti tanpa mengetahui yang terakhir adalah inspirasi untuk nama wain ini tanpa sulfit. Reka bentuk ini bertujuan untuk meletakkan ciri-ciri 3,14 siri wain menjadi tumpuan dan bukannya menyembunyikannya di antara gambar atau grafik. Mengikut pendekatan minimalis dan sederhana, label tersebut hanya menunjukkan ciri-ciri sebenar wain semula jadi ini kerana ia dapat dilihat dalam buku nota Oenologist.

Buku

ZhuZi Art

Buku Satu siri edisi buku untuk karya kaligrafi dan lukisan tradisional Cina yang diterbitkan diterbitkan oleh Muzium Seni Nanjing Zhuzi. Dengan sejarahnya yang panjang dan teknik yang elegan, lukisan dan kaligrafi tradisional Cina dihargai kerana daya tarikan mereka yang sangat artistik dan praktikal. Semasa merancang koleksi, bentuk, warna, dan garis abstrak digunakan untuk membuat sensualitas yang konsisten dan menonjolkan ruang kosong dalam lakaran. Tanpa usaha bertepatan dengan seniman dalam gaya lukisan tradisional dan kaligrafi.