Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Gelas Cognac

30s

Gelas Cognac Karya ini dirancang untuk minum cognac. Ia dilancarkan secara percuma di studio kaca. Ini menjadikan setiap kepingan kaca menjadi individu. Kaca mudah digambar dan kelihatan menarik dari semua sudut. Bentuk kaca memantulkan cahaya dari sudut yang berbeza menambahkan keseronokan tambahan untuk minum. Oleh kerana bentuk cawan yang rata, anda boleh meletakkan gelas di atas meja seperti yang anda mahu terletak di salah satu sisinya. Nama dan idea karya itu meraikan penuaan artis. Reka bentuknya mencerminkan nuansa penuaan dan menerapkan tradisi penuaan cognac yang semakin meningkat dalam kualiti.

Pakej Penjagaan Kulit

Bionyalux

Pakej Penjagaan Kulit Konsep memulihkan kulit dalam produk penjagaan kulit baru bertepatan dengan sifar kitar semula bagasse, perlindungan alam sekitar, dan konsep ekologi. Dari ciri produk jangka hayat terhad 60-hari dari proses rawatan penambahbaikan kulit selama 30 hari, 30 dan 60 dipilih sebagai simbol pengenalan visual produk, dan tiga tahap penggunaan, 1,2, 3 disatukan ke dalam visi.

Bungkusan Beras

Songhua River

Bungkusan Beras Nasi Sungai Songhua, adalah produk beras mewah di bawah SOURCEAGE Food Group. Ketika festival tradisional Cina - Festival Musim Semi semakin hampir, mereka merancang melalui produk beras yang dibungkus dengan indah sebagai hadiah kepada pelanggan hadiah Festival Musim Bunga, jadi reka bentuk keseluruhan perlu menggemari suasana perayaan Festival Musim Bunga, yang menonjolkan unsur budaya tradisional Cina dan makna baik yang baik.

Pemasangan Arca

Superegg

Pemasangan Arca Superegg mewakili penggandaan kapsul kopi penggunaan tunggal yang cepat, yang melambangkan kemudahan manusia dan kesannya terhadap alam sekitar. Muncul melayang di atas tanah, bentuk superegg geometri bertekstur, seperti yang didokumentasikan oleh ahli matematik Gabriel Lame, dihiasi dengan kapsul kopi yang dibuang secara rawak yang disusun menjadi garis sempurna. Pengalaman viseral menarik perhatian penonton dari semua sudut dan jarak. Lebih 3000 kapsul dikumpulkan melalui ajakan bertindak di media sosial dan masyarakat setempat. Superegg membolehkan penonton melihat sampah dan mendorong tabiat kitar semula yang baru.

Set Hadiah Makanan Gourmet

Saintly Flavours

Set Hadiah Makanan Gourmet Saintly Flavours adalah set hadiah makanan gourmet yang mensasarkan pengguna kedai-kedai mewah. Mengikuti trend di mana makanan dan tempat makan menjadi bergaya, inspirasi untuk projek ini berasal dari tema fesyen Met Gala 2018 dari Katolik. Jeremy Bonggu Kang cuba membuat penampilan yang menarik perhatian pengguna kedai mewah, dengan menggunakan ilustrasi gaya ukiran hiasan dan tradisional untuk menggambarkan tradisi seni yang kaya dan pembuatan makanan berkualiti tinggi di Biara Katolik.

Ruang Seni Awam

Dachuan Lane Art Installation

Ruang Seni Awam Lorong Dachuan Chengdu, Tepi Barat Sungai Jinjiang, adalah jalan bersejarah yang menghubungkan runtuhan tembok Kota Gerbang Timur Chengdu. Dalam projek itu, lengkungan Dachuan Lane dalam sejarah dibina semula dengan cara lama di jalan yang asli, dan kisah jalan ini diceritakan oleh pemasangan seni jalanan. Campur tangan pemasangan seni adalah sejenis media untuk kesinambungan dan penyebaran cerita. Ia tidak hanya menghasilkan jejak jalan dan lorong bersejarah yang telah dirobohkan, tetapi juga memberikan semacam suhu memori bandar untuk jalan dan lorong baru.