Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kalendar

good morning original calendar 2012 “Farm”

Kalendar Ladang adalah kalendar haiwan kertas kitset. Berkumpul sepenuhnya menjadikan ladang miniatur yang menyenangkan lengkap dengan enam haiwan yang berbeza.

Nama Projek : good morning original calendar 2012 “Farm”, Nama pereka : Katsumi Tamura, Nama pelanggan : good morning inc..

good morning original calendar 2012 “Farm” Kalendar

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk platinum dalam pertandingan reka bentuk produk mainan, permainan dan hobi. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah platinum untuk menemui banyak karya reka bentuk produk, permainan dan produk hobi yang baru, inovatif, asli dan kreatif.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.