Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Troli Champagne

BOQ

Troli Champagne BOQ adalah troli mandi ais untuk menghidangkan sampanye di majlis resepsi. Ia terbuat dari kayu, logam, resin dan kaca. Simetri pekeliling mengatur objek dan bahan sebagai bahagian penting dalam reka bentuk. Seruling standard disimpan di corolla, kepala ke bawah, di bawah dulang resin putih, dilindungi dari habuk dan kejutan. Komposisi, hampir bunga, mengundang para tetamu untuk membentuk lingkaran untuk merasakan minuman yang berharga. Tetapi pertama sekali, ia adalah aksesori pentas yang berkesan untuk pelayan.

Troli Bertingkat

Kali

Troli Bertingkat Troli langkah ini adalah salah satu elemen siri K pereka untuk jenama QUISO. Ia diperbuat daripada kayu pepejal yang indah. Reka bentuknya yang kukuh dan kemas menjadikannya ideal untuk menghidangkan alkohol di meja restoran. Untuk keselamatan dan keanggunan perkhidmatan, cermin mata digantung dari kusyen, botol tidak bergerak dengan lapisan yang tidak tergelincir, roda industri mempunyai gulungan yang halus dan senyap.

Troli Pelbagai Fungsi

Km31

Troli Pelbagai Fungsi Patrick Sarran mencipta Km31 untuk spektrum penggunaan restoran yang besar. Kekangan utama adalah pelbagai fungsi. Troli ini boleh digunakan secara tunggal untuk melayani satu meja, atau berturut-turut dengan yang lain untuk bufet. Pereka merancang bahagian atas Krion yang diartikulasikan yang dipasang di pangkalan beroda yang sama yang telah dirancangnya untuk berbagai troli seperti KEZA, dan kemudian Kvin, Herbal Tea Garden, dan Kali, bersama-sama menamakan siri K. Kekerasan Krion memungkinkan kemasan cahaya yang lengkap dipilih, dengan kekukuhan yang diperlukan untuk bangunan mewah.

Mesin Kopi Automatik

F11

Mesin Kopi Automatik Garis yang ringkas dan elegan, bersih dan kemasan bahan berkualiti tinggi menjadikan reka bentuk F11 sesuai dengan persekitaran profesional dan domestik. Paparan sentuh warna 7 "penuh sangat mudah digunakan dan intuitif. F11 adalah mesin" satu sentuhan "di mana anda dapat menyesuaikan minuman pilihan anda untuk pilihan cepat. Hopper kacang, tangki air dan bekas tanah yang diperbesar tersedia untuk mengatasi jam sibuk permintaan. Unit pembuatan bir yang dipatenkan boleh menawarkan kopi biasa atau kopi biasa tanpa tekanan dan aromanya dijamin oleh bilah rata seramik.

Alat Keselamatan

G2 Face Recognition

Alat Keselamatan bahan berkualiti tinggi dan kesederhanaan reka bentuk menjadikan peranti pengecam wajah keselamatan ini mewah, bergaya dan mantap. Teknologi canggih untuk menjadikannya salah satu yang terpantas di dunia dan sangat tepat, tidak ada yang dapat menipu algoritma. Produk kalis air dengan suasana yang dipimpin cahaya di bahagian belakang untuk mewujudkan suasana persekitaran walaupun di pejabat paling sejuk. Saiz yang padat menjadikannya pas hampir di mana-mana dan bentuknya memungkinkan untuk diposisikan secara mendatar atau menegak.

Perabot Evolving

dotdotdot.frame

Perabot Evolving Rumah semakin kecil, jadi mereka memerlukan perabot ringan yang serba boleh. The Dotdotdot.Frame adalah sistem perabot mudah alih pertama yang dapat disesuaikan di pasaran. Berkesan dan padat, bingkai boleh dipasang ke dinding atau bersandar di atasnya untuk memudahkan penempatan di sekitar rumah. Dan kebolehsesuaiannya berasal dari 96 lubang dan pelbagai aksesori yang semakin bertambah untuk memasangnya. Gunakan satu atau gabungkan beberapa sistem bersama-sama seperti yang diperlukan - ada kombinasi yang tidak terbatas.