Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Gelas Wain

30s

Gelas Wain Kaca Anggur 30-an oleh Saara Korppi direka khas untuk wain putih, tetapi juga boleh digunakan untuk minuman lain. Ia dibuat di sebuah kedai panas menggunakan teknik meniup kaca lama, yang bermaksud setiap kepingannya unik. Matlamat Saara adalah untuk merancang kaca berkualiti tinggi yang kelihatan menarik dari semua sudut dan, apabila diisi dengan cairan, memungkinkan cahaya memantulkan dari sudut yang berbeza menambahkan keseronokan tambahan untuk minum. Inspirasinya untuk Glass Glass 30-an berasal dari rekaan Cognac Glass 30-an sebelumnya, kedua-dua produk berkongsi bentuk cawan dan suka bermain.

Permaidani

Hair of Umay

Permaidani Dibuat dalam teknik nomadik kuno, dilindungi oleh Senarai Warisan Budaya Tidak Berwujud UNESCO yang Memerlukan Penjagaan Urgent, permaidani ini membawa yang terbaik dari bulu kerana warna bulu yang lereng dan jahitan tangan halus yang menghasilkan tekstur volumetrik. 100 peratus buatan tangan, permaidani ini dibuat menggunakan warna bulu semula jadi ditambah nada kekuningan yang dicelup dengan tempurung bawang. Benang emas yang melintasi permaidani membuat pernyataan dan mengingatkan rambut yang bebas mengalir di angin - rambut dewi nomad Umay - pelindung wanita dan anak-anak.

Mesin Kopi

Lavazza Desea

Mesin Kopi Mesin mesra yang direka untuk menawarkan pakej lengkap budaya kopi Itali: dari espresso hingga cappuccino atau latte asli. Antara muka sentuhan mengatur pilihan dalam dua kumpulan yang berasingan - satu untuk kopi dan satu untuk susu. Minuman tersebut dapat disesuaikan dengan fungsi peningkatan suhu dan busa susu. Perkhidmatan yang diperlukan ditunjukkan di tengah dengan ikon yang diterangi. Mesin ini dilengkapi dengan cawan kaca khusus dan menggunakan bahasa bentuk Lavazza dengan permukaan terkawal, perincian halus dan perhatian khusus terhadap warna, bahan & amp; selesai.

Mesin Kopi

Lavazza Idola

Mesin Kopi Penyelesaian yang sempurna untuk pencinta kopi yang mencari pengalaman espresso Itali di rumah. Antara muka pengguna yang sensitif sentuhan dengan maklum balas akustik mempunyai empat pilihan dan fungsi peningkatan suhu yang menawarkan pengalaman yang disesuaikan untuk setiap selera atau kesempatan. Mesin menunjukkan air yang hilang, bekas penutup penuh atau keperluan untuk penyuciran melalui ikon tambahan yang disinari dan dulang titisan dapat disesuaikan dengan mudah. Reka bentuk dengan semangat terbuka, permukaan yang berkualiti dan perincian yang canggih adalah evolusi bahasa bentuk Lavazza yang mapan.

Mesin Espresso

Lavazza Tiny

Mesin Espresso Mesin espresso kecil yang mesra membawa pengalaman kopi Itali asli ke rumah anda. Reka bentuknya bergaya Mediterania - terdiri daripada asas bangunan formal - meraikan warna dan menerapkan bahasa reka bentuk Lavazza dalam permukaan dan perincian. Cangkang utama dibuat dari satu bahagian dan mempunyai permukaan yang lembut tetapi terkawal dengan tepat. Puncak tengah menambah struktur visual dan corak frontal mengulangi tema mendatar yang sering terdapat pada produk Lavazza.

Sofa

Gloria

Sofa Reka bentuk bukan hanya bentuk luaran, tetapi juga merupakan penyelidikan mengenai struktur dalaman, ergonomi dan inti objek. Dalam kes ini bentuknya adalah komponen yang sangat kuat, dan potongan yang diberikan kepada produk itulah yang memberikan keistimewaannya. Kelebihan Gloria mempunyai kekuatan untuk disesuaikan 100%, menambahkan elemen, bahan dan kemasan yang berbeza. Keanehan yang luar biasa adalah semua elemen tambahan yang dapat ditambahkan dengan magnet pada struktur, memberikan produk beratus-ratus bentuk yang berbeza.