Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pusat Penjualan

HuiSheng Lanhai

Pusat Penjualan Dengan tema lautan reka bentuk pemandangan, gunakan jiwa ruang angkasa, dengan kotak piksel sebagai elemen komunikasi visual, biarkan anak-anak dalam permainan untuk meneroka penemuan pembelajaran dan pertumbuhan menjadi inti dari kes ini, penentuan kedudukan ruang bebas menghadirkan kesan fantasi pendidikan dalam keseronokan. Dari bentuk, skala, kemudahan warna, struktur hingga pengalaman deria psikologi, konsep ruang terus dan diperkaya apabila semua elemen disatukan dan bertembung.

Pusat Penjualan

Ad Jinli

Pusat Penjualan Projek ini telah mengubahsuai bangunan lama di plot bandar dan memberikan misi berfungsi baru ke bangunan-bangunan tersebut untuk memenuhi syarat-syarat fungsi baru. Pereka berusaha memimpin orang ramai untuk menerima gaya moden di bandar empat tingkat dari transformasi fasad bangunan ke reka bentuk hiasan dalaman untuk memastikan integriti pelaksanaan projek.

Pejabat

Phuket VIP Mercury

Pejabat Berdasarkan tema keterbukaan dan penerokaan mendalam jenama, meneroka reka bentuk dan membuat integrasi visual kepanjangan visual dan kisah jenama dengan planet ini sebagai elemen kreatif utama. Rancangan ini menyelesaikan tiga masalah berikut dengan pemikiran visual baru: Keseimbangan keterbukaan dan fungsi ruang; Pembahagian dan gabungan kawasan fungsional ruang; Keteraturan dan perubahan gaya ruang asas.

Pameran

LuYu

Pameran Seni mempengaruhi kehidupan dan kehidupan membawa refleksi dan tafsiran seni yang mendalam. Jarak antara seni dan kehidupan mungkin dalam perjalanan harian. Sekiranya anda makan setiap kali makan dengan teliti, anda boleh mengubah hidup anda menjadi seni. Penciptaan pereka juga seni, yang dihasilkan dengan pemikirannya sendiri. Teknik adalah alat, dan ungkapan adalah hasil. Hanya dengan pemikiran akan ada karya yang benar-benar baik.

Lobi Dan Ruang Istirahat Bangunan Kediaman

Light Music

Lobi Dan Ruang Istirahat Bangunan Kediaman Untuk Light Music, reka bentuk lobi dan ruang rehat kediaman, Armand Graham dan Aaron Yassin dari A + A Studio yang berpusat di New York City ingin menghubungkan ruang dengan kejiranan dinamis Adams Morgan di Washington DC, tempat hiburan malam dan muzik, dari jazz Go-go to punk rock dan elektronik selalu menjadi pusat. Inilah inspirasi kreatif mereka; hasilnya adalah ruang unik yang menggabungkan kaedah fabrikasi canggih digital dengan teknik artisanal tradisional untuk mewujudkan dunia yang mengasyikkan dengan nadi dan iramanya sendiri yang memberi penghormatan kepada muzik asli DC yang bersemangat.

Dalaman Komersial

Nest

Dalaman Komersial Lantai ini dikongsi oleh dua profesional unik - penyokong dan arkitek yang memerlukan pesanan hierarki yang pelbagai. Pilihan dan perincian elemen adalah usaha untuk menjaga tampilan keseluruhan tetap, bersahaja dan menghidupkan semula kesenian dan bahan binaan tempatan. Perpaduan dan penggunaan bahan ramah lingkungan, ukuran bukaan, semuanya didorong oleh mengingat kembali iklim setempat untuk membuat persekitaran yang menyenangkan untuk membangkitkan kembali amalan yang hilang bersama-sama menyusun praktik yang lestari.