Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kelab Kanak-Kanak

Meland

Kelab Kanak-Kanak Seluruh projek telah melengkapkan ungkapan yang sangat baik dari taman permainan dalaman ibu bapa-anak, menunjukkan tahap kelengkapan dan ketekalan yang tinggi dalam penyederhanaan dan naratif ruang. Reka bentuk garis halus menghubungkan kawasan berfungsi yang berbeza dan menyedari rasional aliran pengunjung. Naratif ruang, pada gilirannya, menghubungkan ruang yang berbeza melalui plot yang lengkap dan membawa pengguna untuk mengalami perjalanan interaksi ibu bapa-anak yang indah.

Apartmen

Home in Picture

Apartmen Projek ini adalah ruang kediaman yang diciptakan untuk keluarga empat dengan dua orang anak. Suasana alam mimpi yang diciptakan oleh reka bentuk rumah bukan sahaja berasal dari dunia dongeng yang diciptakan untuk anak-anak, tetapi juga dari rasa futuristik dan kejutan rohani yang dibawa oleh cabaran pada perabot rumah tradisional. Tidak terikat dengan kaedah dan corak yang kaku, perancang itu menguraikan logik tradisional dan memberikan tafsiran baru mengenai gaya hidup.

Reka Bentuk Dalaman Kediaman

Inside Out

Reka Bentuk Dalaman Kediaman Pereka seni bina projek reka bentuk dalaman solo pertama yang bebas, memilih campuran perabot khas Jepun dan Nordik untuk mewujudkan suasana yang selesa dan menyenangkan. Kayu dan kain digunakan terutamanya di seluruh flat dengan kelengkapan cahaya yang minimum. Konsep & quot; Inside Out & quot; kotak kayu diturunkan dengan pintu masuk dan koridor kayu yang bersambung sambil terbuka ke ruang tamu sebagai & quot; Di dalam & quot; mempamerkan buku dan pameran seni, dengan ruangan sebagai & quot; Luar & quot; poket ruang yang berfungsi berfungsi.

Ibu Pejabat

Nippo Junction

Ibu Pejabat Ibu Pejabat Nippo dibina di persimpangan infrastruktur bandar, jalan raya, dan taman bertingkat. Nippo adalah syarikat terkemuka dalam pembinaan jalan raya. Mereka mendefinisikan Michi, yang bermaksud "jalan" dalam bahasa Jepun, sebagai asas konsep reka bentuk mereka sebagai "apa yang menghubungkan pelbagai komponen". Michi menghubungkan bangunan dengan konteks bandar dan juga menghubungkan ruang kerja individu antara satu sama lain. Michi ditingkatkan untuk menjalin hubungan kreatif dan mewujudkan Junction Place tempat kerja yang unik hanya mungkin di sini di Nippo.

Rumah Persendirian

Bbq Area

Rumah Persendirian Projek kawasan bbq adalah ruang yang membolehkan memasak di luar rumah dan menyatukan keluarga. Di Chile kawasan bbq biasanya terletak jauh dari rumah namun dalam projek ini ia adalah sebahagian dari rumah yang menyatukannya dengan taman dengan menggunakan tingkap lipat bercahaya besar yang memungkinkan keajaiban ruang taman mengalir ke dalam rumah. Empat ruang, alam, kolam, makan dan memasak disatukan dalam reka bentuk yang unik.

Reka Bentuk Seni Bina Fasad

Cecilip

Reka Bentuk Seni Bina Fasad Reka bentuk sampul Cecilip diselaraskan oleh superposisi unsur mendatar yang memungkinkan untuk mencapai bentuk organik yang membezakan isipadu bangunan. Setiap modul terdiri daripada bahagian garis yang tertulis dalam radius kelengkungan yang akan dibentuk. Kepingan tersebut menggunakan profil segi empat tepat dari aluminium anodized perak selebar 10 cm dan tebal 2 mm dan diletakkan di panel aluminium komposit. Setelah modul dipasang, bahagian depan dilapisi dengan keluli tahan karat 22 gauge.