Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pembungkusan Kosmetik

Clive

Pembungkusan Kosmetik Konsep pembungkusan kosmetik Clive dilahirkan berbeza. Jonathan tidak hanya mahu mencipta jenama kosmetik lain dengan produk biasa. Bertekad untuk meneroka lebih banyak kepekaan dan sedikit lebih banyak daripada yang dia percayai dalam hal penjagaan diri, dia menangani satu tujuan utama. Keseimbangan antara badan dan fikiran. Dengan reka bentuk yang diilhamkan oleh Hawaii, gabungan daun tropika, nada laut, dan pengalaman sentuhan paket memberikan sensasi relaksasi dan ketenangan. Gabungan ini memungkinkan untuk membawa pengalaman tempat itu ke reka bentuk.

Buku Konsep Dan Poster

PLANTS TRADE

Buku Konsep Dan Poster PERDAGANGAN TANAMAN adalah rangkaian bentuk spesimen botani yang inovatif dan artistik, yang dikembangkan untuk membangun hubungan yang lebih baik antara manusia dan alam daripada bahan pendidikan. Buku Konsep Perdagangan Tumbuhan disediakan untuk membantu anda memahami produk kreatif ini. Buku ini, yang direka dengan ukuran yang hampir sama dengan produk, tidak hanya menampilkan gambar alam tetapi grafik unik yang diilhami oleh kebijaksanaan alam. Lebih menarik lagi, grafiknya dicetak dengan teliti oleh surat huruf sehingga setiap gambar berbeza warna atau teksturnya, sama seperti tanaman semula jadi.

Poster

Cells

Poster Pada 19 Julai 2017, PIY membina sebuah bangunan kecil di Melbourne, Australia. Ini adalah istana kecil yang dihimpunkan dari 761 komponen, dan mereka menamakannya & quot; Sel & quot ;. Nod direka bentuk sebagai tenon benang berpusing tangan dan tenon lurus, yang diringkaskan sebagai & quot; Tenon Timur & amp; West Mortise & quot ;. Anda akan menjumpai produk mereka, termasuk rak berubah-ubah, ruang belajar dan rak kasut, dan lain-lain, semuanya pecah dan dipasang kembali menjadi organisma. Dan kemudian, anda akan merasakan keinginan mereka untuk berkembang dengan bebas.

Pakej Untuk Teh

Seven Tea House

Pakej Untuk Teh Teh Hall Brand, mengambil gambar tumpahan dan penyebaran teh secara bebas dan santai, konsep proses pembuatan teh, kuat atau lemah, berubah tidak dapat diramalkan, sebagai elemen lukisan teh sambil mencicipi teh. Pesona santai dengan mengambil teh sebagai tinta dan menggunakan jari sebagai pena, menggambarkan gambaran luas keluarga dewan teh dengan pemandangan. Reka bentuk pakej asal menyampaikan suasana yang selesa, menyatakan masa yang menyenangkan untuk menjalani kehidupan dengan teh.

Promosi Jenama

Project Yellow

Promosi Jenama Project Yellow adalah Projek seni komprehensif yang membina konsep visual Semuanya adalah Kuning. Menurut visi utama, paparan luar yang besar akan dibuat di pelbagai bandar, dan satu siri turunan budaya dan kreatif akan dihasilkan pada masa yang sama. Sebagai IP visual, Project Yellow mempunyai imej visual yang menarik dan skema warna yang bertenaga untuk membentuk visi utama yang bersatu, yang menjadikan orang tidak dapat dilupakan. Sesuai untuk promosi dalam talian dan luar talian berskala besar, dan hasil turunan visual, ia adalah projek reka bentuk yang unik.

Reka Bentuk Visual Ip

Project Yellow

Reka Bentuk Visual Ip Project Yellow adalah Projek seni komprehensif yang membina konsep visual Semuanya adalah Kuning. Menurut visi utama, paparan luar yang besar akan dibuat di pelbagai bandar, dan satu siri turunan budaya dan kreatif akan dihasilkan pada masa yang sama. Sebagai IP visual, Project Yellow mempunyai imej visual yang menarik dan skema warna yang bertenaga untuk membentuk visi utama yang bersatu, yang menjadikan orang tidak dapat dilupakan. Sesuai untuk promosi dalam talian dan luar talian berskala besar, dan hasil turunan visual, ia adalah projek reka bentuk yang unik.