Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Perabot Lembangan

Eva

Perabot Lembangan Inspirasi pereka berasal dari reka bentuk minimal dan untuk menggunakannya sebagai ciri yang tenang tetapi menyegarkan ke ruang bilik mandi. Ini muncul dari penyelidikan bentuk seni bina dan isipadu geometri sederhana. Lembangan berpotensi menjadi elemen yang menentukan ruang yang berlainan di sekitar dan pada masa yang sama titik tengah ke dalam ruang. Ia sangat mudah digunakan, bersih dan tahan lama juga. Terdapat beberapa variasi termasuk berdiri sendiri, bangku duduk dan dipasang di dinding, serta sink tunggal atau dua. Variasi warna (warna RAL) akan membantu mengintegrasikan reka bentuk ke dalam ruang.

Konsep Pembungkusan

Faberlic Supplements

Konsep Pembungkusan Di dunia moden, orang selalu terdedah kepada kesan agresif faktor negatif luaran. Ekologi yang buruk, irama kehidupan yang sibuk dalam megalopoli atau tekanan menyebabkan peningkatan beban pada badan. Untuk menormalkan dan meningkatkan keadaan fungsi badan, makanan tambahan digunakan. Metafora utama projek ini telah menjadi rajah untuk meningkatkan kesejahteraan seseorang dengan penggunaan makanan tambahan. Juga, elemen grafik utama mengulangi bentuk huruf F - huruf pertama dalam nama jenama.

Rumah

Dezanove

Rumah Inspirasi arkitek berasal dari kayu kayu putih "bateas". Ini adalah platform pengeluaran kerang di muara dan yang merupakan industri tempatan yang sangat penting di "Ria da Arousa", Sepanyol. Kayu kayu putih digunakan di pelantar ini, dan terdapat peluasan pokok ini di rantau ini. Usia kayu tidak tersembunyi, dan wajah kayu dan luaran yang berbeza digunakan untuk menimbulkan sensasi yang berbeza. Rumah ini cuba meminjam tradisi sekitarnya dan mengungkapkannya melalui kisah yang diceritakan dalam reka bentuk dan perinciannya.

Restoran

Xin Ming Yuen

Restoran Pintu masuk adalah perarakan bahan, struktur, dan warna yang berbeza. Kawasan penerimaan tetamu adalah ruang keselesaan yang tenang. Corak yang menggembirakan menemui hiasan yang menyeronokkan. Di belakang adalah kawasan bar yang dinamik dalam konteks rehat. Lampu LED corak Hui watak tradisional Cina menambah rasa futurisme. Menelusuri biara berbumbung yang dihiasi dengan indah adalah ruang makan. Dihiasi dengan gambar bunga karb, bunga, layar kaca berwarna timbul dan kabinet tumbuhan herba kuno Bai Zi, ini adalah perjalanan visual melalui masa dan peninggalan budaya dalam fesyen.

Ruang Niaga

Portugal Vineyards

Ruang Niaga Kedai konsep Portugal Vineyards adalah kedai fizikal pertama untuk syarikat pakar wain dalam talian. Terletak bersebelahan dengan ibu pejabat syarikat, menghadap jalan dan menempati 90m2, kedai ini terdiri dari pelan terbuka tanpa partisi. Bahagian dalamnya adalah ruang putih dan minimum yang membutakan dengan peredaran bulat - kanvas putih agar anggur Portugis bersinar dan dipamerkan. Rak-rak diukir dari dinding dengan merujuk kepada teras wain pada pengalaman runcit 360 darjah yang mengasyikkan tanpa kaunter.

Seni

Metamorphosis

Seni Laman web ini berada di kawasan Perindustrian Keihin di pinggir Tokyo. Pengepulan asap secara berterusan dari cerobong asap kilang industri berat dapat menggambarkan gambaran negatif seperti pencemaran dan materialisme. Walau bagaimanapun, gambar-gambar tersebut memfokuskan pada aspek yang berbeza dari kilang-kilang yang menggambarkan keindahan fungsinya. Pada siang hari, paip dan struktur membuat corak geometri dengan garis dan tekstur dan skala pada kemudahan lapuk menjadikan udara bermartabat. Pada waktu malam, kemudahannya berubah menjadi kubu kosmik misterius yang terdapat pada filem-filem sci-fi pada tahun 80-an.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.