Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Bar Koktel

Gamsei

Bar Koktel Ketika Gamsei dibuka pada tahun 2013, hiper-lokalisme diperkenalkan ke bidang praktik yang sampai saat ini terutama terbatas pada tempat makan. Di Gamsei, ramuan untuk koktel diusahakan secara liar atau ditanam oleh petani artesian tempatan. Bahagian dalam bar, adalah kesinambungan dari falsafah ini. Sama seperti koktel, Buero Wagner membeli semua bahan secara tempatan, dan bekerjasama dengan pengeluar tempatan untuk menghasilkan penyelesaian yang dibuat khas. Gamsei adalah konsep bersepadu sepenuhnya yang mengubah acara minum koktel menjadi pengalaman baru.

Pembungkusan Makanan Laut

PURE

Pembungkusan Makanan Laut Konsep rangkaian produk baru ini adalah "Bebas dari". Sederhananya, kami membuat reka bentuk santai yang luar biasa. Biasanya untuk makanan laut kalengan adalah bungkusan gelap dan berantakan, reka bentuk kami adalah "Bebas dari" sebarang pemberat optik. Sebaliknya, rangkaian ini juga untuk orang yang alergi dan peka makanan. Oleh itu, nampaknya sengaja ada jenis perubatan. Jualan bermula pada bulan Januari 2013 dan sangat berjaya. Maklum balas perniagaan runcit adalah: Kami telah lama menunggu konsep yang baik dan baik. Pelanggan akan menyukainya.

Konsep Seni Bina Korporat

ajando Next Level C R M

Konsep Seni Bina Korporat ajando Loft Concept: Maklumat Merupakan Bahan Binaan Alam Semesta Kita. Loteng yang sangat luar biasa telah dibuat di daerah pelabuhan Mannheim, Jerman. Pasukan ajando yang lengkap akan tinggal dan bekerja di sana mulai Januari 2013. Arkitek Peter Stasek dan pejabat arkitek loftwerk yang terletak di Karlsruhe berada di belakang konsep seni bina korporat loteng. Itu diilhamkan oleh fizik kuantum Wheeler, seni bina Josef M. Hoffmann dan, tentu saja, kepakaran maklumat ajando: "Maklumat Membuat Putaran Dunia". Teks oleh wartawan bebas Ilona Koglin

Urban Electrik-Trike

Lecomotion

Urban Electrik-Trike Baik mesra alam dan inovatif, LECOMOTION E-trike adalah basikal roda tiga elektrik yang diilhamkan oleh gerobak bersarang. E-trik LECOMOTION dirancang untuk berfungsi sebagai sebahagian daripada sistem perkongsian basikal bandar. Direka juga untuk bersarang di antara satu sama lain dalam barisan untuk penyimpanan kompak dan untuk memudahkan pengumpulan dan pemindahan banyak sekaligus melalui pintu belakang berayun dan set engkol yang dapat dilepas. Bantuan mengayuh disediakan. Anda boleh menggunakannya sebagai basikal biasa, dengan atau tanpa bateri sokongan. Kargo itu juga membolehkan mengangkut 2 kanak-kanak atau seorang dewasa.

Alat Tulis

commod – Feines in Holz

Alat Tulis "Komoditi" khusus dalam kerja dalaman. Sesuai dengan moto "komoditi kayu halus" syarikat merealisasikan projek kediaman yang sangat eksklusif. Alat tulis itu memenuhi tuntutan ini. Susun atur yang dikurangkan tetapi menyeronokkan telah direalisasikan dengan menggunakan warna campuran. Alat tulis itu mencerminkan gaya syarikat dan juga ideologinya untuk menggunakan hanya bahan yang paling berharga: Kertas itu diperbuat daripada 100 peratus kapas, sampul dari venir kayu yang sebenarnya. Kad perniagaan "mewujudkan" slogan syarikat dengan membuat ruangan 3 dimensi yang mengandungi produk kayu khas.

Mesin Pencincang Kertas

HandiShred

Mesin Pencincang Kertas HandiShred adalah mesin pencincang kertas mudah alih yang tidak memerlukan sumber kuasa luaran. Ia direka dengan kecil dan rapi sehingga anda boleh meletakkannya di atas meja anda, di dalam laci atau beg bimbit yang boleh diakses dengan mudah dan menghancurkan dokumen penting anda kapan saja dan di mana sahaja. Mesin pencincang yang berguna ini berfungsi dengan baik untuk menghancurkan dokumen atau resit untuk memastikan bahawa maklumat peribadi, sulit dan maklumat peribadi disimpan dengan selamat sepanjang masa.