Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Bangku Bandar

Eternity

Bangku Bandar Bangku dua tempat duduk yang diperbuat daripada batu cair. Dua unit yang kuat memberikan pengalaman tempat duduk yang selesa dan merangkumi dan pada masa yang sama, mereka menjaga kestabilan sistem. Akhir bangku diposisikan sedemikian rupa sehingga meneutralkan pergerakan sedikit pun. Ini adalah bangku yang menghormati infrastruktur persekitaran bandar yang ada. Pemasangan di lokasi yang mudah diperkenalkan. Titik Anchorage tidak lagi, hanya turun & lupakan. Hati-hati, Eighternity sudah dekat. oh ya.

Reka Bentuk Pameran

Multimedia exhibition Lsx20

Reka Bentuk Pameran Pameran multimedia dikhaskan untuk ulang tahun ke-20 pengenalan semula mata wang nasional. Tujuan pameran ini adalah untuk memperkenalkan kerangka triniti yang menjadi asas projek seni, iaitu wang kertas dan duit syiling, pengarang - 40 seniman Latvia yang luar biasa dari pelbagai genre kreatif - dan karya seni mereka. Konsep pameran berasal dari grafit atau plumbum yang merupakan paksi tengah pensil, alat yang biasa digunakan oleh para seniman. Struktur grafit berfungsi sebagai elemen reka bentuk utama pameran.

Kalendar

calendar 2013 “Module”

Kalendar Modul adalah kalendar tiga bulan yang berguna dengan kepingan individu yang boleh digabungkan sebagai tiga modul susunan berbentuk kubus sehingga anda dapat memasangnya dengan bebas mengikut keselesaan anda. Kehidupan dengan Reka Bentuk: Reka bentuk berkualiti mempunyai kekuatan untuk mengubah ruang dan mengubah pemikiran penggunanya. Mereka menawarkan keselesaan melihat, memegang dan menggunakan. Mereka dipenuhi dengan cahaya dan elemen kejutan, memperkaya ruang. Produk asli kami direka menggunakan konsep "Life with Design".

Aplikasi

genuse

Aplikasi Tritime, Fortime, Timegrid, Timinus, Timechart, Timenine adalah rangkaian aplikasi jam yang dicipta khas untuk peranti I'm Watch. Aplikasi asli, ringkas dan estetik dalam reka bentuk, dari etnik masa depan hingga gaya sci-fi hingga perniagaan digital. Semua grafik muka jam tersedia dalam 9 warna - sesuai dengan warna warna I Watch. Sekarang adalah saat yang tepat untuk cara baru menunjukkan, membaca dan memahami zaman kita. www.genuse.eu

Laci, Kerusi & Kombo Meja

Ludovico Office

Laci, Kerusi & Kombo Meja Seperti perabot utama Ludovico, obvioulsy versi pejabat ini mempunyai prinsip yang sama iaitu menyembunyikan kerusi penuh di laci dengan kerusi tidak diperhatikan, dan dilihat sebagai bahagian dari perabot utama. Sebilangan besar akan berpendapat bahawa kerusi adalah beberapa laci. Hanya apabila ditarik ke belakang, kita dapat melihat sebuah kerusi keluar dari ruang sesak yang penuh dengan laci. Inspirasi dalam jumlah besar datang dari lawatan ke kasta Pittamiglio dan semua mesej simbolik, tersembunyi serta pintu atau ruangan penuh yang tersembunyi dan tidak dijangka.