Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pameran

LuYu

Pameran Seni mempengaruhi kehidupan dan kehidupan membawa refleksi dan tafsiran seni yang mendalam. Jarak antara seni dan kehidupan mungkin dalam perjalanan harian. Sekiranya anda makan setiap kali makan dengan teliti, anda boleh mengubah hidup anda menjadi seni. Penciptaan pereka juga seni, yang dihasilkan dengan pemikirannya sendiri. Teknik adalah alat, dan ungkapan adalah hasil. Hanya dengan pemikiran akan ada karya yang benar-benar baik.

Lobi Dan Ruang Istirahat Bangunan Kediaman

Light Music

Lobi Dan Ruang Istirahat Bangunan Kediaman Untuk Light Music, reka bentuk lobi dan ruang rehat kediaman, Armand Graham dan Aaron Yassin dari A + A Studio yang berpusat di New York City ingin menghubungkan ruang dengan kejiranan dinamis Adams Morgan di Washington DC, tempat hiburan malam dan muzik, dari jazz Go-go to punk rock dan elektronik selalu menjadi pusat. Inilah inspirasi kreatif mereka; hasilnya adalah ruang unik yang menggabungkan kaedah fabrikasi canggih digital dengan teknik artisanal tradisional untuk mewujudkan dunia yang mengasyikkan dengan nadi dan iramanya sendiri yang memberi penghormatan kepada muzik asli DC yang bersemangat.

Meja

Codependent

Meja Codependent menggabungkan psikologi dan reka bentuk, secara khusus memfokuskan pada manifestasi fizikal keadaan psikologi, ketergantungan kod. Kedua-dua jadual yang saling berkaitan ini mesti saling bergantung untuk berfungsi. Kedua-dua bentuk tidak mampu berdiri sendiri, tetapi bersama-sama membuat satu bentuk fungsional. Jadual akhir adalah contoh kuat yang keseluruhannya lebih besar daripada jumlah bahagiannya.

Dalaman Komersial

Nest

Dalaman Komersial Lantai ini dikongsi oleh dua profesional unik - penyokong dan arkitek yang memerlukan pesanan hierarki yang pelbagai. Pilihan dan perincian elemen adalah usaha untuk menjaga tampilan keseluruhan tetap, bersahaja dan menghidupkan semula kesenian dan bahan binaan tempatan. Perpaduan dan penggunaan bahan ramah lingkungan, ukuran bukaan, semuanya didorong oleh mengingat kembali iklim setempat untuk membuat persekitaran yang menyenangkan untuk membangkitkan kembali amalan yang hilang bersama-sama menyusun praktik yang lestari.

Peralatan Makan

Ingrede Set

Peralatan Makan Set peralatan makan Ingrede dirancang untuk menyatakan keperluan untuk kesempurnaan dalam kehidupan seharian. Set garpu, sudu dan pisau bersama-sama menggunakan magnet. Peralatan makan berdiri secara menegak dan mewujudkan keharmonian meja. Bentuk matematik dibenarkan membina satu bentuk cecair yang terdiri daripada tiga kepingan yang berbeza. Pendekatan ini mewujudkan kemungkinan baru yang dapat diterapkan pada banyak produk yang berbeza seperti pinggan mangkuk dan reka bentuk peralatan lain.

Perkhidmatan Cadangan Muzik

Musiac

Perkhidmatan Cadangan Muzik Musiac adalah mesin saran muzik, gunakan penyertaan proaktif untuk mencari pilihan tepat bagi penggunanya. Ini bertujuan untuk mencadangkan antara muka alternatif untuk mencabar autokrasi algoritma. Penyaringan maklumat telah menjadi pendekatan pencarian yang tidak dapat dielakkan. Walau bagaimanapun, ia mewujudkan kesan ruang gema dan membatasi pengguna di zon selesa mereka dengan mengikut pilihan mereka dengan tegas. Pengguna menjadi pasif dan berhenti mempersoalkan pilihan yang disediakan mesin. Menghabiskan masa untuk meninjau pilihan dapat meningkatkan kos bio yang besar, tetapi usaha itulah yang menghasilkan pengalaman yang bermakna.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.