Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kerusi Logam Luaran

Tomeo

Kerusi Logam Luaran Pada tahun 60-an, pereka berwawasan mengembangkan perabot plastik pertama. Bakat pereka yang digabungkan dengan keserbagunaan bahan menyebabkan kemahuannya. Kedua-dua pereka dan pengguna menjadi ketagih dengannya. Hari ini, kita mengetahui bahaya persekitarannya. Namun, teres restoran tetap dipenuhi dengan kerusi plastik. Ini kerana pasaran menawarkan sedikit alternatif. Dunia reka bentuk masih jarang dihuni oleh pengeluar perabot keluli, bahkan kadang-kadang menerbitkan semula reka bentuk dari akhir abad ke-19… Di sinilah lahirnya Tomeo: kerusi keluli moden, ringan dan boleh ditumpuk.

Pemasangan Tanglung

Linear Flora

Pemasangan Tanglung Linear Flora terinspirasi oleh angka "tiga" dari bougainvillea, bunga Pingtung County. Selain dari tiga kelopak bougainvillea yang dilihat dari bawah karya seni, variasi dan kelipatan tiga dapat dilihat dalam aspek yang berbeza. Untuk meraikan ulang tahun ke-30 Festival Tanglung Taiwan, artis reka bentuk lampu Ray Teng Pai telah dijemput oleh Jabatan Hal Ehwal Kebudayaan Kabupaten Pingtung untuk membuat tanglung yang tidak konvensional, gabungan bentuk dan teknologi yang unik, yang menghantar mesej mengubah warisan festival dan menghubungkannya dengan masa depan.

Cahaya Ambien

25 Nano

Cahaya Ambien 25 Nano adalah instrumen cahaya artistik untuk mewakili kekal dan kekal, kelahiran dan kematian. Bekerja dengan Spring Pool Glass Industrial CO., LTD, yang visinya membangun gelung kitar semula kaca yang sistematik untuk masa depan yang lestari, 25 Nano memilih gelembung yang agak rapuh sebagai medium yang berbeza dengan kaca padat untuk mewujudkan ideanya. Dalam instrumen, cahaya berkilau melalui kitaran hidup gelembung, memproyeksikan warna seperti pelangi dan bayangan ke persekitaran, mewujudkan suasana yang melamun di sekitar pengguna.

Task Task

Linear

Task Task Teknik membongkok tiub Linear Light banyak digunakan untuk menghasilkan bahagian kenderaan. Garis sudut bendalir direalisasikan oleh kawalan ketepatan pengeluar Taiwan, sehingga memiliki bahan minimum untuk membuat Linear Light ringan, kuat, dan mudah alih; sesuai untuk menerangi mana-mana bahagian dalaman moden. Ia menggunakan cip LED peredupan sentuhan bebas kerlipan, dengan fungsi memori yang menyala pada kelantangan set sebelumnya. Tugas Linear dirancang untuk dipasang dengan mudah oleh pengguna, terdiri daripada bahan tidak beracun dan dilengkapi dengan kemasan rata; melakukan yang terbaik untuk mengurangkan kesan terhadap alam sekitar.

Ruang Kerja

Dava

Ruang Kerja Dava dibangunkan untuk pejabat, sekolah dan universiti di ruang terbuka di mana fasa kerja yang tenang dan tertumpu adalah penting. Modul mengurangkan gangguan akustik dan visual. Kerana bentuk segitiga, perabotnya hemat ruang dan memungkinkan pelbagai pilihan susunan. Bahan Dava adalah WPC dan bulu yang dirasakan, keduanya terbiodegradasi. Sistem pemalam memperbaiki kedua dinding ke meja dan menggarisbawahi kesederhanaan dalam pengeluaran dan pengendalian.

Perabot Pintar

Fluid Cube and Snake

Perabot Pintar Hello Wood mencipta barisan perabot luaran dengan fungsi pintar untuk ruang komuniti. Merangka semula genre perabot awam, mereka merancang pemasangan yang menarik dan berfungsi secara visual, dilengkapi sistem pencahayaan dan outlet USB, yang memerlukan penyatuan panel solar dan bateri. Ular adalah struktur modular; elemennya berubah-ubah agar sesuai dengan laman web yang diberikan. Fluid Cube adalah unit tetap dengan bahagian atas kaca yang menampilkan sel suria. Studio percaya bahawa tujuan reka bentuk adalah mengubah artikel penggunaan sehari-hari menjadi objek yang disukai.