Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kapal Layar

Atlantico

Kapal Layar Atlantico 77 meter adalah kapal layar keseronokan dengan kawasan luar yang luas dan ruang dalaman yang luas, yang membolehkan tetamu menikmati pemandangan laut dan berhubung dengannya. Matlamat reka bentuk adalah untuk mencipta kapal layar moden dengan keanggunan abadi. Tumpuan khusus adalah pada perkadaran untuk mengekalkan profil rendah. Kapal layar ini mempunyai enam dek dengan kemudahan dan perkhidmatan sebagai helipad, garaj lembut dengan bot laju dan jetski. Enam kabin suite menempatkan dua belas tetamu, manakala pemiliknya mempunyai geladak dengan ruang istirahat di luar dan jakuzi. Terdapat kolam luar dan dalaman sepanjang 7 meter. Kapal layar itu mempunyai pendorong hibrid.

Penjenamaan

Cut and Paste

Penjenamaan Kit alatan projek ini, Potong dan Tampal: Mencegah Plagiarisme Visual, menangani topik yang boleh menjejaskan semua orang dalam industri reka bentuk namun plagiarisme visual adalah topik yang jarang dibincangkan. Ini mungkin disebabkan oleh kekaburan antara mengambil rujukan daripada imej dan menyalin daripadanya. Oleh itu, apa yang dicadangkan oleh projek ini adalah untuk memberi kesedaran kepada kawasan kelabu yang mengelilingi plagiarisme visual dan meletakkannya di barisan hadapan perbualan mengenai kreativiti.

Penjenamaan

Peace and Presence Wellbeing

Penjenamaan Peace and Presence Well-being Adalah sebuah syarikat terapi holistik yang berpangkalan di UK yang menyediakan perkhidmatan seperti refleksologi, urutan holistik dan reiki untuk meremajakan badan, minda dan semangat. Bahasa visual jenama P&PW diasaskan atas keinginan ini untuk mewujudkan keadaan yang damai, menenangkan dan santai yang diilhamkan oleh kenangan alam semula jadi nostalgia zaman kanak-kanak, khususnya melukis daripada flora dan fauna yang terdapat di tebing sungai dan landskap hutan. Palet warna mengambil inspirasi daripada ciri Air Georgia dalam kedua-dua keadaan asal dan teroksida sekali lagi memanfaatkan nostalgia zaman dahulu.

Buku

The Big Book of Bullshit

Buku Penerbitan Big Book of Bullshit ialah penerokaan grafik kebenaran, kepercayaan dan pembohongan dan dibahagikan kepada 3 bab yang disandingkan secara visual. Kebenaran: Sebuah esei bergambar tentang psikologi penipuan. The Trust: penyiasatan visual tentang kepercayaan tanggapan dan The Lies: Galeri bergambar omong kosong, semuanya diperoleh daripada pengakuan penipuan tanpa nama. Reka letak visual buku ini mengambil inspirasi daripada "Kanon Van de Graaf" Jan Tschichold, yang digunakan dalam reka bentuk buku untuk membahagikan halaman dalam perkadaran yang menyenangkan.

Mainan

Werkelkueche

Mainan Werkelkueche ialah stesen kerja aktiviti terbuka jantina yang membolehkan kanak-kanak melibatkan diri dalam dunia permainan percuma. Ia menggabungkan ciri formal dan estetik dapur dan meja kerja kanak-kanak. Oleh itu Werkelkueche menawarkan pelbagai kemungkinan untuk bermain. Bahagian atas kerja papan lapis melengkung boleh digunakan sebagai singki, bengkel atau cerun ski. Petak sisi boleh menyediakan ruang penyimpanan dan persembunyian atau membakar gulungan rangup. Dengan bantuan alat yang berwarna-warni dan boleh ditukar ganti, kanak-kanak boleh merealisasikan idea mereka dan meniru dunia orang dewasa dengan cara yang suka bermain.

Item Pencahayaan

Collection Crypto

Item Pencahayaan Crypto ialah koleksi pencahayaan modular kerana ia boleh berkembang secara menegak dan juga mendatar, bergantung pada cara unsur kaca tunggal yang menyusun setiap struktur diedarkan. Idea yang mengilhamkan reka bentuk berasal dari alam semula jadi, mengingatkan stalaktit ais khususnya. Keistimewaan item Crypto terdapat pada kaca yang ditiup bertenaga yang membolehkan cahaya menyebar ke banyak arah dengan cara yang sangat lembut. Pengeluaran berlaku melalui proses buatan tangan sepenuhnya dan pengguna akhirlah yang menentukan cara pemasangan akhir akan digubah, setiap kali dengan cara yang berbeza.