Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Air Mineral Botol Kaca

Cedea

Air Mineral Botol Kaca Reka bentuk air Cedea diilhamkan oleh Ladin Dolomites dan legenda tentang fenomena cahaya semula jadi Enrosadira. Disebabkan oleh mineralnya yang unik, Dolomites menyala dalam warna kemerah-merahan yang menyala pada waktu matahari terbit dan terbenam, memberikan pemandangan yang menakjubkan. Dengan "menyerupai Taman Mawar ajaib yang legenda", pembungkusan Cedea bertujuan untuk menangkap detik ini. Hasilnya ialah botol kaca menjadikan air silau dan suar kepada kesan yang mengejutkan. Warna-warna botol dimaksudkan untuk menyerupai cahaya khas Dolomites yang bermandikan merah mawar mineral dan biru langit.

Kedai Teh Perdana

Toronto

Kedai Teh Perdana Pusat beli-belah tersibuk di Kanada membawakan reka bentuk kedai teh buah-buahan baharu yang segar oleh Studio Yimu. Projek kedai utama adalah ideal untuk tujuan penjenamaan untuk menjadi hotspot baharu di pusat beli-belah. Diilhamkan oleh landskap Kanada, siluet indah Blue Mountain Kanada dicetak pada latar belakang dinding di seluruh kedai. Untuk membawa konsep menjadi realiti, Studio Yimu menghasilkan arca kerja kilang bersaiz 275cm x 180cm x 150cm yang membolehkan interaksi penuh dengan setiap pelanggan.

Pembungkusan Kosmetik Alam Semula Jadi

Olive Tree Luxury

Pembungkusan Kosmetik Alam Semula Jadi Reka bentuk pembungkusan baharu untuk jenama kosmetik semula jadi mewah Jerman mengaitkan kisah artistik, seperti diari, memandikannya dalam warna-warna hangat. Seolah-olah huru-hara pada pandangan pertama, pada pemeriksaan lebih dekat pembungkusan menyampaikan perpaduan yang kuat, mesej. Terima kasih kepada konsep reka bentuk baharu semua produk memancarkan keaslian, gaya, pengetahuan penyembuhan purba dan kepraktisan moden.

Pavilion

Big Aplysia

Pavilion Dalam proses pembangunan bandar, tidak dapat dielakkan persekitaran binaan yang sama akan muncul. Bangunan tradisional juga boleh kelihatan menjemukan dan menyendiri. Penampilan seni bina landskap berbentuk khas melembutkan hubungan antara manusia dalam ruang seni bina, menjadi tempat bersiar-siar dan mengaktifkan daya hidup.

Aksesori Dapur

KITCHEN TRAIN

Aksesori Dapur Menggunakan pelbagai jenis alat dapur mewujudkan persekitaran memasak yang tidak rapi selain gangguan visual. Singkatnya, saya cuba membuat satu set gabungan aksesori dapur yang popular ini yang biasa digunakan di semua rumah. Reka bentuk ini semata-mata diilhami oleh kreativiti. "Bentuk bersatu" dan "Penampilan yang menyenangkan" adalah dua ciri-cirinya. Lebih-lebih lagi, ia akan disambut baik oleh pasaran kerana penampilannya yang inovatif. Ini akan menjadi peluang bagi pengeluar dan pelanggan bahawa 6 peralatan dibeli dalam satu bungkusan.

Terminal Imigresen Automatik

CVision MBAS 2

Terminal Imigresen Automatik MBAS 2 dirancang untuk menentang sifat produk keselamatan dan mengurangkan intimidasi dan ketakutan dari aspek teknologi dan psikologi. Reka bentuknya menafsirkan semula elemen komputer rumah yang tidak asing lagi untuk memberikan gambaran yang mesra pengguna bagi penduduk luar bandar di sekitar sempadan Thailand. Suara dan visual pada panduan skrin pengguna kali pertama melangkah melalui proses tersebut. Nada warna ganda pada pad cap jari menunjukkan zon pengimbasan dengan jelas. MBAS 2 adalah produk unik yang bertujuan untuk mengubah cara kita melintasi sempadan, memungkinkan untuk menggunakan pelbagai bahasa dan pengalaman pengguna yang mesra tanpa diskriminasi.