Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Restoran

Yucoo

Restoran Dengan kematangan beransur-ansur estetika dan perubahan estetik manusia, gaya moden yang menonjolkan diri dan keperibadian telah menjadi elemen penting dalam reka bentuk. Kes ini adalah restoran, pereka ingin mewujudkan pengalaman ruang muda untuk pengguna. Tumbuhan biru muda, kelabu dan hijau mewujudkan keselesaan dan kesenangan semula jadi untuk ruang tersebut. Candelier yang dibuat oleh rotan tenunan tangan dan logam menjelaskan perlanggaran antara manusia dan alam, menunjukkan daya hidup seluruh restoran.

Kedai

Formal Wear

Kedai Kedai pakaian lelaki sering menawarkan bahagian dalaman yang neutral yang mempengaruhi suasana pengunjung secara negatif dan oleh itu mengurangkan peratusan penjualan. Untuk menarik orang bukan hanya untuk mengunjungi kedai, tetapi juga untuk membeli produk yang disajikan di sana, ruang itu harus memberi inspirasi dan semangat. Itulah sebabnya reka bentuk kedai ini menggunakan ciri khas yang diilhami oleh pertukangan jahitan dan perincian yang berbeza yang akan menarik perhatian dan menyebarkan suasana yang baik. Susun atur ruang terbuka yang terbahagi kepada dua zon juga dirancang untuk kebebasan pelanggan semasa berbelanja.

Kediaman

Shkrub

Kediaman Rumah Shkrub muncul kerana cinta dan cinta - pasangan penyayang dengan tiga anak. DNA rumah itu merangkumi prinsip estetika penstrukturan yang mendapat inspirasi dalam sejarah dan budaya Ukraine yang diilhamkan oleh kebijaksanaan Jepun. Unsur bumi sebagai bahan membuat dirinya terasa dalam aspek struktur rumah, seperti bumbung jerami yang asli dan di dinding tanah liat bertekstur yang indah dan padat. Idea untuk memberi penghormatan, sebagai tempat pendirian, dapat dirasakan di seluruh rumah, seperti benang panduan yang halus.

Kolam Renang

Termalija Family Wellness

Kolam Renang Termalija Family Wellness adalah yang terbaru dalam siri projek yang telah dibina Enota di Terme Olimia dalam lima belas tahun terakhir dan menyimpulkan transformasi lengkap dari kompleks spa. Dilihat dari jarak jauh, bentuk, warna dan skala struktur berkelompok baru dari tetrahedral adalah lanjutan dari kelompok bangunan luar bandar di sekitarnya, yang secara visual meluas ke jantung kompleks. Atap baru berfungsi sebagai warna musim panas yang besar dan tidak merebut mana-mana ruang luar yang berharga.

Reka Bentuk Dalaman

Eataly

Reka Bentuk Dalaman Eataly Toronto disesuaikan dengan nuansa kota kami yang sedang berkembang dan dirancang untuk meningkatkan dan meningkatkan pertukaran sosial melalui pemangkin universal makanan Itali yang hebat. Cukup tepat bahawa "passeggiata" tradisional dan abadi adalah inspirasi di sebalik reka bentuk Eataly Toronto. Ritual abadi ini menyaksikan orang Itali setiap malam pergi ke jalan utama dan piazza, berjalan-jalan dan bersosial dan kadang-kadang berhenti di bar dan kedai di sepanjang jalan. Rangkaian pengalaman ini memerlukan skala jalan baru yang intim di Bloor and Bay.

Kapel

Coast Whale

Kapel Bentuk ikan paus bionik menjadi bahasa kapel ini. Seekor ikan paus terdampar di pantai Iceland. Seseorang dapat memasuki tubuhnya melalui ekor ikan yang rendah dan mengalami perspektif ikan paus yang melihat ke laut yang mana lebih mudah bagi manusia untuk merenungkan pengabaian degradasi alam sekitar. Struktur penyangga jatuh di pantai untuk memastikan kerosakan minimum pada persekitaran semula jadi. Bahan semula jadi dan mesra alam menjadikan projek ini sebagai destinasi pelancongan yang memerlukan perlindungan alam sekitar.