Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Bangku Jalan

Ola

Bangku Jalan Bangku ini, yang dirancang berdasarkan strategi reka bentuk eko, membawa perabot jalan ke tingkat yang baru. Sama seperti di rumah di persekitaran bandar atau semula jadi, saluran cecair membuat pelbagai pilihan tempat duduk dalam satu bangku. Bahan yang digunakan adalah aluminium kitar semula untuk alas dan keluli untuk tempat duduk, dipilih kerana sifatnya yang dapat dikitar semula dan tahan lama; ia mempunyai kemasan bersalut serbuk yang terang dan tahan yang sesuai untuk kegunaan luaran di semua cuaca. Direka di Mexico City oleh Daniel Olvera, Hiroshi Ikenaga, Alice Pegman dan Karime Tosca.

Faucet

Amphora

Faucet Amphora serie direka untuk menghubungkan masa lalu dan masa depan dan memberi peluang untuk mengalami bentuk asas dan fungsional pada zaman dahulu. Tidak semudah hari ini membuat air sumber kehidupan kita yang dapat dicapai hari itu. Bentuk yang tidak biasa Faucet berasal dari berabad-abad sebelum hari ini, tetapi kartrij penjimatan airnya akan dibawa esok. Faucet retro direka dari air pancut di zaman kuno dan membawa estetika ke bilik mandi anda.

Singki

Serel Wave

Singki Wastafel SEREL Wave menggantikannya di bilik mandi moden dengan garis nominatif, penyelesaian fungsional dan kualiti yang mengagumkan. Singki Gelombang SEREL; walaupun ia mengubah persepsi singki berkembar semasa dengan bentuk mangkuknya yang unik, ia juga merangkumi penggunaan orang dewasa dan kanak-kanak berserta bentuk estetiknya. Sebagai tambahan untuk penggunaan sebagai baskom anak-anak, ini menyediakan fungsi untuk wuduk dan membersihkan sepatu yang digunakan dalam budaya Islam. Pendekatan umum dalam reka bentuk singki adalah modenisme dan fungsionalisme. Pendekatan ini sangat mempengaruhi reka bentuk.

Set Bilik Mandi

LOTUS

Set Bilik Mandi Refleksi ke bilik mandi Bunga Teratai ... Bilik mandi teratai telah dilaksanakan dengan mengambil inspirasi dari bentuk daun bunga Teratai Zhou Dunyi yang mengajarkan falsafah Confucius berkata "Saya suka bunga Teratai kerana ia tumbuh di lumpur dan tidak pernah kotor," di wacana beliau. Daun teratai, adalah penghalau kotoran seperti yang dinyatakan di sini. Struktur daun bunga Teratai telah ditiru dalam penghasilan siri ini

Pencahayaan Dalaman

Jordan Apotheke

Pencahayaan Dalaman Menyokong seni bina ekspresif dalaman farmasi, luminer berfungsi tidak kelihatan dalam penampilan mereka, menarik perhatian terhadap kesan cahaya dan bukannya reka bentuk lekapannya. Luminer untuk pencahayaan dasar disatukan dalam luminer loket yang menelusuri bentuk perabot atau dipasang di sisi siling yang digantung, agar tetap bebas dari lampu bawah mungkin. Oleh itu, pengguna dapat memusatkan perhatian pada jalur cahaya yang menuju ke farmasi, yang terdiri daripada jubin lampu latar RGB-LED yang sesuai dengan warna pembilang lampu latar yang dinamik.

Ia Adalah Dinding Yang Digantung Wc

SEREL Purity

Ia Adalah Dinding Yang Digantung Wc Walaupun mangkuk tandas Purity memasuki dominasi peralihan lembut, ia juga meninggalkan angin sederhana dan minimum di persekitaran. Bukan sahaja mempengaruhi penggunanya dengan estetika tetapi juga memenuhi kebersihan dan rasa tidak bersalah serta menghormati sifatnya. Pendekatan umum dalam reka bentuk set penutup tempat duduk yang mudah dilucutkan, mekanisme pengunci set tempat duduk tandas adalah butang kawalan fungsi yang akan dimasukkan di bahagian dalam set penutup. Butang yang dihubungi oleh pengguna diletakkan di kawasan yang paling sukar untuk kotor, jadi ini memberikan kelebihan tambahan dalam hal kebersihan.