Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kedai Utama

Lenovo

Kedai Utama Lenovo Flagship Store bertujuan untuk meningkatkan imej jenama dengan menyediakan platform kepada penonton untuk berhubung berinteraksi dan berkongsi melalui gaya hidup, perkhidmatan dan pengalaman yang dibuat di kedai. Konsep reka bentuk dirancang berdasarkan misi untuk melakukan peralihan dari pengeluar peranti pengkomputeran kepada jenama terkemuka di kalangan penyedia elektronik pengguna.

Label Wain

5 Elemente

Label Wain Reka bentuk "5 Elemente" adalah hasil projek, di mana pelanggan mempercayai agensi reka bentuk dengan kebebasan bersuara penuh. Kemuncak reka bentuk ini adalah watak Rom "V", yang menggambarkan idea utama produk - lima jenis wain yang saling terkait dalam perpaduan yang unik. Kertas khas yang digunakan untuk label serta penempatan strategik dari semua elemen grafik memprovokasi calon pengguna untuk mengambil botol dan memutarnya di tangan mereka, menyentuhnya, yang tentunya memberikan kesan yang lebih dalam dan menjadikan reka bentuknya lebih berkesan.

Pembungkusan Minuman Ringan

Coca-Cola Tet 2014

Pembungkusan Minuman Ringan Untuk membuat rangkaian tin Coca-Cola yang menyebarkan berjuta-juta harapan di seluruh negara. Kami menggunakan simbol Tết Coca-cola (Burung Swallow) sebagai alat untuk membentuk keinginan ini. Untuk setiap kaleng, beratus-ratus burung walet buatan tangan dibuat dan disusun dengan teliti di sekitar skrip khas, yang bersama-sama membentuk serangkaian keinginan Vietnam yang bermakna. "An", bermaksud Kedamaian. "Tài" bermaksud Kejayaan, "Lộc" bermaksud Kemakmuran. Kata-kata ini banyak ditukar sepanjang percutian, dan secara tradisional menghiasi hiasan Tết.

Sistem Peralatan Makan Terbuka

Osoro

Sistem Peralatan Makan Terbuka Karakter inovatif OSORO adalah menggabungkan kualiti porselin vitrified bermutu tinggi dan kulit berkilat berwarna gading khasnya dengan fungsi yang sesuai untuk mengawet makanan di dalam peti sejuk atau peti sejuk beku dan untuk memasak dengan ketuhar wap atau microwave. Bentuk modular yang ringkas dengan pelbagai elemennya dapat ditumpuk untuk menjimatkan ruang, digabungkan secara fleksibel dan ditutup dengan O-Sealer atau O-Connector silikon pelbagai warna sehingga makanan tetap tertutup rapat di dalamnya. OSORO boleh digunakan secara universal untuk menghilangkan keperluan untuk kehidupan seharian kita.

Rangkaian Wain Eksklusif Yang Terhad

Echinoctius

Rangkaian Wain Eksklusif Yang Terhad Projek ini unik dalam pelbagai cara. Reka bentuknya mesti menggambarkan ciri unik produk yang dimaksudkan - wain pengarang eksklusif. Selain itu, ada syarat untuk menyampaikan makna yang mendalam dalam nama produk - superlatif, solstis, kontras antara malam dan siang, hitam dan putih, terbuka dan tidak jelas. Reka bentuk itu bertujuan untuk menggambarkan rahsia yang tersembunyi di malam hari: keindahan langit malam yang sangat mengagumkan kita dan teka-teki mistik yang tersembunyi di rasi bintang dan Zodiak.

Alat Pendidikan Dan Latihan

Corporate Mandala

Alat Pendidikan Dan Latihan Mandala korporat adalah alat pendidikan dan latihan yang baru. Ini adalah penyatuan prinsip mandala kuno dan identiti korporat yang inovatif dan unik yang dirancang untuk meningkatkan kerja berpasukan dan prestasi perniagaan secara keseluruhan. Tambahan pula, ia adalah elemen baru identiti korporat syarikat. Mandala korporat adalah aktiviti kumpulan untuk pasukan atau aktiviti individu untuk pengurus. Ia direka khas untuk syarikat tertentu dan diwarnai oleh pasukan atau individu secara percuma dan intuitif di mana setiap orang boleh memilih warna atau bidang apa pun.