Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kalendar

calendar 2013 “Rocking Chair”

Kalendar The Rocking Chair adalah kalendar desktop yang berdiri bebas dalam bentuk kerusi miniatur. Ikuti panduan untuk memasang kerusi goyang yang bergoyang-goyang seperti yang sebenar. Paparkan bulan semasa di kerusi belakang, dan bulan depan di tempat duduk. Kehidupan dengan Reka Bentuk: Reka bentuk berkualiti mempunyai kekuatan untuk mengubah ruang dan mengubah pemikiran penggunanya. Mereka menawarkan keselesaan melihat, memegang dan menggunakan. Mereka dipenuhi dengan cahaya dan elemen kejutan, memperkaya ruang. Produk asli kami direka menggunakan konsep "Life with Design".

Basikal Elektrik

ICON E-Flyer

Basikal Elektrik ICON dan Vintage Electric bekerjasama untuk merancang basikal elektrik abadi ini. Direka dan dibina di California dalam jumlah yang rendah, ICON E-Flyer mengahwini reka bentuk vintaj dengan fungsi moden, untuk mewujudkan penyelesaian pengangkutan peribadi yang berbeza dan berkebolehan. Ciri-ciri termasuk jarak 35 batu, kelajuan tertinggi 22 MPH (35 MPH dalam mod perlumbaan!), Dan masa pengisian dua jam. Penyambung USB luaran dan titik sambungan cas, brek regeneratif, dan komponen berkualiti tinggi di seluruhnya. www.iconelectricbike.com

Kalendar

calendar 2013 “Town”

Kalendar The Town adalah alat kraf kertas dengan bahagian yang dapat dipasang secara bebas ke dalam kalendar. Kumpulkan bangunan dalam pelbagai bentuk dan nikmati mewujudkan bandar kecil anda sendiri. Kehidupan dengan Reka Bentuk: Reka bentuk berkualiti mempunyai kekuatan untuk mengubah ruang dan mengubah pemikiran penggunanya. Mereka menawarkan keselesaan melihat, memegang dan menggunakan. Mereka dipenuhi dengan cahaya dan elemen kejutan, memperkaya ruang. Produk asli kami direka menggunakan konsep "Life with Design".

Jam Tangan

Ring Watch

Jam Tangan Jam Tangan mewakili penyederhanaan maksimum jam tangan tradisional melalui penghapusan angka dan tangan yang memihak kepada dua cincin. Reka bentuk minimalis ini memberikan penampilan yang bersih dan sederhana yang sangat sesuai dengan estetika yang menarik. Mahkota tandatangannya masih memberikan cara yang berkesan untuk mengubah jam sementara skrin e-dakwat tersembunyinya menunjukkan jalur warna yang terang dengan definisi yang luar biasa, akhirnya mengekalkan aspek analog sambil juga memberikan hayat bateri yang lebih lama.

Bangku Bandar

Eternity

Bangku Bandar Bangku dua tempat duduk yang diperbuat daripada batu cair. Dua unit yang kuat memberikan pengalaman tempat duduk yang selesa dan merangkumi dan pada masa yang sama, mereka menjaga kestabilan sistem. Akhir bangku diposisikan sedemikian rupa sehingga meneutralkan pergerakan sedikit pun. Ini adalah bangku yang menghormati infrastruktur persekitaran bandar yang ada. Pemasangan di lokasi yang mudah diperkenalkan. Titik Anchorage tidak lagi, hanya turun & lupakan. Hati-hati, Eighternity sudah dekat. oh ya.

Reka Bentuk Pameran

Multimedia exhibition Lsx20

Reka Bentuk Pameran Pameran multimedia dikhaskan untuk ulang tahun ke-20 pengenalan semula mata wang nasional. Tujuan pameran ini adalah untuk memperkenalkan kerangka triniti yang menjadi asas projek seni, iaitu wang kertas dan duit syiling, pengarang - 40 seniman Latvia yang luar biasa dari pelbagai genre kreatif - dan karya seni mereka. Konsep pameran berasal dari grafit atau plumbum yang merupakan paksi tengah pensil, alat yang biasa digunakan oleh para seniman. Struktur grafit berfungsi sebagai elemen reka bentuk utama pameran.