Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kemudahan Ujian Wain

Grapevine House

Kemudahan Ujian Wain Grapevine House dalam bentuk anggur abstrak, yang hampir bebas menunggu tentang kebun anggur. Elemen sokongan utamanya yang dihasilkan oleh lajur fabrikasi digital mewakili penghormatan kepada akar anggur tua. Continos glas front of the Grapevine House terbuka ke semua arah dan memungkinkan pengalaman landskap langsung dari kebun anggur. Peningkatan rasa visual semua wain ujian harus diberikan dengan cara ini.

Kalendar

Calendar 2014 “Farm”

Kalendar Kit kraf kertas Farm senang dipasang. Tidak perlu gam atau gunting. Berkumpul dengan memasang bahagian dengan tanda yang sama. Setiap haiwan akan mempunyai kalendar dua bulan. Reka bentuk yang berkualiti mempunyai kekuatan untuk mengubah ruang dan mengubah pemikiran penggunanya. Mereka menawarkan keselesaan melihat, memegang dan menggunakan. Mereka dipenuhi dengan cahaya dan elemen kejutan, memperkaya ruang. Produk asli kami direka menggunakan konsep Life with Design.

Sistem Dinding Tirai Multiaxial

GLASSWAVE

Sistem Dinding Tirai Multiaxial Sistem dinding tirai multiaxial GLASSWAVE membuka pintu ke fleksibiliti yang lebih besar dalam merancang dinding kaca untuk pengeluaran besar-besaran. Konsep baru ini di dinding tirai didasarkan pada prinsip tiang menegak dengan profil silinder dan bukan segi empat tepat. Pendekatan inovatif yang pasti ini bermaksud bahawa struktur dengan sambungan pelbagai arah dapat dibuat, meningkatkan sepuluh kali ganda kemungkinan kombinasi geometri dalam pemasangan dinding kaca. GLASSWAVE adalah sistem bertingkat rendah yang ditujukan untuk pasaran bangunan khas tiga tingkat atau kurang (dewan majestik, bilik pameran, atrium dll)

Reka Bentuk Dalaman Runcit

Hiveometric - Kuppersbusch Showroom

Reka Bentuk Dalaman Runcit Pelanggan mencari reka bentuk kreatif untuk mewakili jenama dengan baik. Nama 'Hiveometric' dibentuk oleh dua perkataan 'sarang' dan 'geometri', yang hanya memberitahu konsep utama dan menggambarkan reka bentuk. Reka bentuknya diilhamkan oleh produk pahlawan jenama itu, kompor elektrik berbentuk sarang lebah. Dibayangkan sebagai sekumpulan sarang lebah, ciri dinding dan siling dalam kemasan yang kemas menghubungkan dan menggabungkan bentuk geometri yang kompleks. Garisan halus dan bersih, menghasilkan penampilan kontemporari yang ramping untuk melambangkan imaginasi dan kreativiti yang tidak terhingga.

Konsep Seni Bina Korporat

Pharmacy Gate 4D

Konsep Seni Bina Korporat Konsep kreatif didasarkan pada gabungan komponen material dan tidak material, yang bersama-sama membuat platform media. Titik tengah platform ini dicirikan oleh mangkuk yang terlalu besar sebagai simbol untuk piala alkimia abstrak di atas di mana rajah holografik untaian DNA terapung diproyeksikan. Hologram DNA ini, yang sebenarnya mewakili slogan "Janji untuk Hidup", berputar perlahan dan menunjukkan kemudahan hidup organisme manusia tanpa gejala. Hologram DNA berputar tidak hanya mewakili aliran kehidupan tetapi juga hubungan antara cahaya dan kehidupan itu sendiri.

Kalendar

Calendar 2014 “Botanical Life”

Kalendar Botanical Life adalah kalendar yang menonjolkan kehidupan tumbuhan yang indah dalam satu helaian. Buka helaian dan letakkan di dasar untuk menikmati pelbagai jenis tanaman timbul. Reka bentuk yang berkualiti mempunyai kekuatan untuk mengubah ruang dan mengubah pemikiran penggunanya. Mereka menawarkan keselesaan melihat, memegang dan menggunakan. Mereka dipenuhi dengan cahaya dan elemen kejutan, memperkaya ruang. Produk asli kami direka menggunakan konsep Life with Design.