Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pencahayaan Dalaman

Jordan Apotheke

Pencahayaan Dalaman Menyokong seni bina ekspresif dalaman farmasi, luminer berfungsi tidak kelihatan dalam penampilan mereka, menarik perhatian terhadap kesan cahaya dan bukannya reka bentuk lekapannya. Luminer untuk pencahayaan dasar disatukan dalam luminer loket yang menelusuri bentuk perabot atau dipasang di sisi siling yang digantung, agar tetap bebas dari lampu bawah mungkin. Oleh itu, pengguna dapat memusatkan perhatian pada jalur cahaya yang menuju ke farmasi, yang terdiri daripada jubin lampu latar RGB-LED yang sesuai dengan warna pembilang lampu latar yang dinamik.

Ia Adalah Dinding Yang Digantung Wc

SEREL Purity

Ia Adalah Dinding Yang Digantung Wc Walaupun mangkuk tandas Purity memasuki dominasi peralihan lembut, ia juga meninggalkan angin sederhana dan minimum di persekitaran. Bukan sahaja mempengaruhi penggunanya dengan estetika tetapi juga memenuhi kebersihan dan rasa tidak bersalah serta menghormati sifatnya. Pendekatan umum dalam reka bentuk set penutup tempat duduk yang mudah dilucutkan, mekanisme pengunci set tempat duduk tandas adalah butang kawalan fungsi yang akan dimasukkan di bahagian dalam set penutup. Butang yang dihubungi oleh pengguna diletakkan di kawasan yang paling sukar untuk kotor, jadi ini memberikan kelebihan tambahan dalam hal kebersihan.

Set Bilik Mandi

FRACTURE

Set Bilik Mandi Gaya peralatan sanitari seramik yang unik, reka bentuk garis kaca patah yang luar biasa Komen Dekonstruktivisme… Fraktur Penyepaduan integriti komponen struktur, permainan di permukaan, untuk membuat elemen reka bentuk geometri seperti bahagian luar produk dan menggerakkan gaya dekonstruktivis berdasarkan siri sebagai contoh Fracture Bien menemui salah satu siri yang paling luar biasa.

Almari Makan Malam

Baan

Almari Makan Malam "baan" adalah sejenis almari yang telah dirancang khusus untuk tujuan penggunaan makan malam. Penampilannya yang unik dan kekuatan adalah naratif yang berkaitan dengan fungsi. Terdapat beberapa ciri sistem kabinet yang membezakan. Perbezaan fungsi dan ciri almari yang dipisahkan oleh cerita seperti sisipan Cutlery dan Kotak tisu diwakili oleh perapian dan cerobong. Selanjutnya, gelas wain dilambangkan oleh candelier dan rak piring dilambangkan oleh tangga. Terdapat empat komponen utama rumah di mana idea naratif.

Cermin Mata

Mykita Mylon, Basky

Cermin Mata Koleksi MYKITA MYLON diperbuat daripada bahan poliamida ringan yang menampilkan penyesuaian individu yang luar biasa. Bahan khas ini dibuat lapisan demi lapisan berkat teknik Selective Laser Sintering (SLS). Dengan menafsirkan semula bentuk tontonan panto bulat dan bujur tradisional yang bergaya pada tahun 1930-an, model BASKY menambahkan wajah baru pada koleksi tontonan ini yang pada asalnya dirancang untuk digunakan dalam sukan.

Buku

Brazilian Cliches

Buku "Brazilian Clichés" disusun menggunakan gambar dari katalog lama klise surat-surat Brazil. Tetapi alasan untuk tajuknya bukan hanya kerana klise yang digunakan untuk komposisi ilustrasinya. Pada setiap giliran halaman, kami menghadapi jenis klise Brazil yang lain: yang bersejarah, seperti kedatangan Portugis, katekisasi orang asli India, kitaran ekonomi kopi dan emas ... malah merangkumi klise Brazil kontemporari, penuh dengan kesesakan lalu lintas, hutang, kondominium tertutup dan pengasingan - Digambarkan dalam naratif visual kontemporari yang tidak sopan.